مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 ساری بازدید کرد\

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 ساری بازدید کرد

  • کد خبر: 214473
  • چاپ
  • انتشار: 29 مهر 1397 - 21:57

استنادنیوز؛سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران به همراه امیر جمشیدی معاون برنامه ریزی، فنی و آموزشی این اداره کل از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 ساری بازدید نمودند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 ساری، در این بازدید توانمندیهای مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت و با حضور در کارگاه های آموزشی فعال با مربیان و کارآموزان در خصوص نحوه آموزش، تجهیزات و ابزار آموزش و فرایند آموزش های فنی و حرفه ای تبادل نظر گردید. سید غلامرضا تاکامی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 ساری ضمن همراهی در جریان این بازدید گزارشی از فعالیت های آموزشی، بروز رسانی امکانات و تجهیزات آموزشی جدید و مدرن برخی از کارگاهها را به اطلاع بازدید کنندگان رساند.

درویشی با استماع نظرات مربیان مرکز شماره 3 ساری و کارآموزان در خصوص کیفیت برگزاری دوره های آموزشی و تاثیر این آموزش ها، جهت ورود به بازار کار سئوالاتی را مطرح نمود و دستورات لازم در راستای مرتفع نمودن مشکلات و موانع اجرایی آنان صادر نمود.

در خاتمه مدیرکل فنی و حرفه ای استان مازندران با کارکنان بخش های اداری دیدار نمود و در خصوص مسایل کاری و اقدامات انجام شده سخنانی را ایراد و با آنان به گفتگو پرداخت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار