هزار و ۹۷ میلیارد تومان اعتبار به ۱۱۵ دستگاه اجرایی مازندران ابلاغ شد/وجود ۵۵۵۰ پروژه نیمه کاره در مازندران\
  • غلامی راد؛

هزار و ۹۷ میلیارد تومان اعتبار به ۱۱۵ دستگاه اجرایی مازندران ابلاغ شد/وجود ۵۵۵۰ پروژه نیمه کاره در مازندران

  • کد خبر: 214496
  • چاپ
  • انتشار: 01 آبان 1397 - 08:59

مفید غلامی راد اظهار داشت: در زمینه اعتبارات عمرانی نیز تاکنون هزار و ۹۷ میلیارد تومان اعتبار به ۱۱۵ دستگاه اجرایی در ۲۲ شهرستان ابلاغ کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه مازندران با اشاره اینکه کل اعتبارات هزینه ای استان در سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان است اظهار داشت: تاکنون حدود ۴۵ درصد از این اعتبارات تخصیص یافته است.

وی درباره مزایای پایان خدمت، مرخصی ها و پاداش پایان خدمت کارکنان دولت نیز گفت: مزایای خمت و پاداش ۸۰۰ نفر از کارکنان دولت در استان انجام شده و امسال نیز برای بازنشستگان سال ۹۶ که تعدادشان ۳۰۰ نفر بوده، ۵۰ درصد مانده مرخصی ها پرداخت شده است.

وی افزود: در زمینه اعتبارات عمرانی نیز تاکنون هزار و ۹۷ میلیارد تومان اعتبار به ۱۱۵ دستگاه اجرایی در ۲۲ شهرستان ابلاغ کردیم که شامل اعتبارات استانی به میزان ۳۰۸ میلیارد تومان، اعتبار تبصره ۱۸ به میزان ۲۳۸ میلیارد تومان، اعتبار طرح های ملی استانی شده و طرح های ویژه به میزان ۱۳۹ میلیارد تومان و غیره است.

غلامی راد یادآور شد: ۵۰ میلیارد تومان نیز اعتبار عمرانی و ۸۶ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی در مناطق سیلزده نیز تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه مازندران اظهار داشت: ۲۰ میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر تخصیص یافته است و قرار شد ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور نیز تخصیص داده شود.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۸۱۷ پروژه خاتمه یافتنی سال جاری در استان داریم و امسال افتتاح می شود گفت در مجموع پنج هزار و ۵۵۰ پروژه نیمه کاره در استان وجود دارد که دو هزار و ۸۱۷ طرح امسال افتتاح می شود.

وی میانگین تخصیص اعتبارات استان را ۴۵.۵ درصد اعلام کرد و گفت: حدود ۶۰ درصد اعتبارات عمرانی، اعتبارات نفت ۸۰ درصد و اعتبارات ورزشی نیز ۶۷ درصد تخصیص یافته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار