سونامی استعفا شهرداران مازندران ادامه دارد! / شهردار نکا هم رفتنی شد / دلیل این استعفاهای مشکوک چیست؟\

سونامی استعفا شهرداران مازندران ادامه دارد! / شهردار نکا هم رفتنی شد / دلیل این استعفاهای مشکوک چیست؟

  • کد خبر: 214516
  • چاپ
  • انتشار: 02 آبان 1397 - 21:47

پس از ماجرای سخیف اعضای شورای شهر بابل و دستگیری و سپس استعفای 4 عضو این شورا شهرداران شهرهای بابلسر و رامسر نیز از سمت خود استعفا کردند

به گزارش استناد نیوز، چالش بزرگ مدیریت شهری در مازندران از شورای شهر بابل آغاز شد، جایی که 5 عضو این شورا به دلیل مسائل اخلاقی و فساد مالی بازداشت شدند و پس از چند روز 4 عضو بازداشت شده از سمت خود در شورای شهر بابل استعفا کردند، درحالی که پس از گذشت مدتی از این ماجرا افکار عمومی به آرامی از آن فاجعه اخلاقی در مدیریت شهری فاصله می گرفت، استان مازندران وارد چالش دیگری شد! ناگهان خبر استعفای شهردار بابلسر به دلیل مسائل خانوادگی و مشکلات شخصی رسانه ای شد و بلافاصله شورای شهر بابلسر با این استعفا موافقت کرد. درحالی که مردم به دنبال اطلاع از دلایل این استعفای مشکوک بودند خبری دیگر و شوک دیگری وارد شد! شهردار مستعفی به دلیل مسائل مالی بازداشت شد. این بازداشت سرنخی از دلیل اصلی استعفا نیز بود!

هفته ای بیشتر از این اتفاقات در مدیریت شهری بابلسر نگذشته بود که از غرب استان مازندران خبر استعفای شهردار رامسر مخابره شد، مظاهر باقرسلیمی شهردار این شهر طی نامه ای به شورای شهر به دلایل مشابه شهردار بابلسر درخواست استعفا و موافقت شورا کرد که این درخواست بلافاصله با اکثریت آرا پذیرفته شد.

اما حالا نوبت به شرق مازندران رسید، سید مهدی احمدی شهردار نکا از سمت خود استعفا داد و خلیلی به عنوان سرپرست شهرداری نکا انتخاب شد. باید منتظر اظهار نظر مسئولین مربوطه ماند و دید تا به کی این استعفاها در استان مازندران ادامه خواهد داشت. اما مسئله ای که کاملا روشن است ورود مازندران به چالش بزرگ مدیریت شهری است که ضمن آسیب به اعتماد عمومی مردم به شورا و شهرداری خسارات مالی و عمرانی فراوانی را نیز به همراه خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار