جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد\
  • با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد

  • کد خبر: 214527
  • چاپ
  • انتشار: 03 آبان 1397 - 12:22

استنادنیوز؛جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اداره کل با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای کمیته برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل، آقای لطفی معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: کمیته سلامت اداری در دستگاهها وظایف مهمی از قبیل سنجش و پایش میزان سلامت و فساد اداری، شناسایی گلوگاه های فسادخیز و رفع آن، توجه به قوانین و مقررات با رویکرد پیشگیری، بازدارندگی و برخورد قاطع با متخلفان، سنجش و اندازه گیری میزان رضایت مندی مردم از نحوه ارایه خدمات شرکت و تکریم ارباب رجوع و ... را در بر دوش دارد.

معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد تصریح کرد: اهداف مهمی مانند شفاف‌سازی انجام امور و فعالیتها و افزایش پاسخگویی، افزایش رضایتمندی خدمت‌گیرندگان و احقاق حقوق و احترام به ارباب‌رجوع، برقراری نظام شایسته‌سالاری در انتخابها و انتصابها و... در این زمینه باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با تأکید بر انتظارات ستاد از استانها در زمینه سلامت اداری و حقوق شهروندی افزود: اجرای دقیق وظایف کمیته سلامت اداری، تدوین برنامه چهار ساله سلامت اداری مطابق وظایف و اختیارات، اجرای مصوبات حقوق شهروندی در نظام اداری از جمله اجرای ویژه دستورالعمل های میز خدمت، توجه ویژه به توسعه دولت الکترونیک و توجه به اصول اصلاح نظام اداری از موارد مورد تأکید این وزارتخانه در استانها می باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: در نهایت با اجرای دستورالعمل های سلامت اداری و حقوق شهروندی بدنبال اعتماد سازی شهروندان و رضایت آنان از خدمات ارائه شده و تکریم مردم شریف هستیم.

وی افزود: بازرس سلامت اداری موظف به اجرا و نظارت بر موارد مذکور می باشد و باید به صورت منظم گزارش های تخصصی را ارسال نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار