دومین گردهمائی معاونین برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها\
  • به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، برگزار شد؛

دومین گردهمائی معاونین برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها

  • کد خبر: 214528
  • چاپ
  • انتشار: 03 آبان 1397 - 12:30

استنادنیوز؛دومین گردهمائی معاونین برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، دومین گردهمائی معاونین برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری برگزار شد.

در این گردهمائی جناب آقای دکتر طاهری، مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی، جناب آقای محمدی مدیرکل محترم دفتر برنامه ریزی، بودجه و هماهنگی طرح ها، جناب آقای جعفری مدیرکل محترم دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، سرکار خانم مهرگان سرپرست ذیحسابی و اداره کل امور مالی و جناب آقای مهندس میرزایی معاون محترم برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به ایراد سخنرانی و ارائه مطالب مربوطه پرداختند.

در این جلسه، علاوه بر بحث و تبادل نظر پیرامون سیاست های منابع انسانی، استخدام، رفاه و پشتیبانی، وضعیت اعتبارات، مسائل تحول اداری، چارت استانی، فناوری اطلاعات، مسائل مالی، اسناد خزانه و...، دیدگاه ها، سیاست ها و خط مشی های سازمان نیز بیان گردید.

در ادامه این گردهمائی، از جناب آقای مودبی ذیحساب و مدیرکل امور مالی سابق سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در بخش دوم این گردهمائی با حضور معاونین برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع استان ها، مباحث جمع بندی و پرسش و پاسخ انجام گرفت و در نهایت، شرکت های خدماتی رایانه ای با حضور ذیحسابان ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها، پیرامون برنامه نرم افزاری امین اموال و برچسب اموال نیز صحبت و مطالب کارشناسی را ارائه نمودند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار