در حوزه برنامه ریزی و پشتیبانی باید به فکر حل مشکلات باشیم\
  • میرزایی معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها:

در حوزه برنامه ریزی و پشتیبانی باید به فکر حل مشکلات باشیم

  • کد خبر: 214552
  • چاپ
  • انتشار: 05 آبان 1397 - 20:54

استنادنیوز؛مهندس میرزایی معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها  گفت: در حوزه برنامه ریزی و پشتیبانی باید به فکر حل مشکلات باشیم 

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، مهندس میرزایی معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در دومین گردهمائی معاونین برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها که به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازرندران- ساری در شهرستان ساری برگزار شد، گفت: تلاش برای ایجاد زمینه های ارائه خدمات رفاهی به کلیه شاغلین و کارکنان را سر لوحه کار خود قرار دهید و باید بدانیم که کار کردن در حوزه برنامه ریزی، پشتیبانی و اداری بسیار حساس، پر استرس و پیچیده است اما این مسائل نباید باعث این شود که رفاه کارکنان نادیده گرفته شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه بیان کرد: در حوزه برنامه ریزی و پشتیبانی باید به فکر حل مشکلات باشیم و بدانیم که بکارگیری نظم و ترتیب در امورات اداری، منجربه این خواهد شد که دسترسی به وسائل اداری و امکانات مورد نیاز تسهیل شود و آراستگی و پاکیزه سازی محیط اداری نیز باعث ایجاد محیطی شاداب، با نشاط و مطلوب هم برای کارکنان و هم برای متقاضیان می گردد، لذا باید به این موضوعات توجه جدی داشته باشیم و به آن عمل کنیم.

میرزایی در ادامه خاطر نشان کرد، برگزاری جلسات خوب است به شرط این که کاربردی باشد و خروجی مثبت و تاثیرگذاری در روند سیاست های اجرایی سازمان داشته باشد.

در ادامه جلسه جناب آقای محمدی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و هماهنگی طرح ها، پیرامون وضعیت اعتباری سال 97 نیز مطالبی را ارائه نمودند.

جناب آقای جعفری، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار کرد: برای یکسان سازی و متمرکز نمودن نرم افزار حقوقی ادارات کل و سازمان، اقداماتی صورت گرفته که بایگانی کردن پرونده ها و مستندات از این طریق، الکترونیکی خواهد شد و نیازی نیست که ادارات کل به صورت واحد و جداگانه اقدام به راه اندازی نرم افزار حقوقی نمایند. ایشان ادامه دادکه استان ها بدون هماهنگی با ستاد، به دنبال نرم افزار حقوقی نروند. ما بابت این موضوع، کارگروهی را تشکیل داده ایم که بحث نرم افزار حقوقی متمرکز را پیگیری خواهند کرد.

جعفری در خصوص تحول اداری و فرآیندها افزود: بعضی از استان ها خودشان قرارداد مشاوره ای انجام داده اند، ما از عزیزانمان در استان ها می خواهیم که این کار را انجام ندهند، چرا این که ما با یک تیم کارشناسی متشکل از 4 استان و روسای مناطق آمده ایم یک کارگروهی را تشکیل داده ایم که کار اصلاح فرآیندها را احصاء نموده و نمودار گردش کار آن هم در دست اقدام داریم که استان ها می توانند به زودی از مستندات آن استفاده کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بیان کرد: میز خدمت الکترونیکی سازمان در دست اصلاح و ساماندهی جدید است که به زودی فعالیت و اقدامات تعریف شده برای اجرایی شدن به استان ها ابلاغ خواهد شد و 25 الی 26 خدمت که کد شناسنامه دارند را از طریق اداره امور استخدامی، بازنگری کرده ایم که این موضوع هم به زودی قابل اجرا خواهد بود.

جعفری تصریح کرد: سامانه های الکترونیک باید در استان ها فعال شود. چند استان هستند که هنوز سامانه ی الکترونیکی تمدید پروانه مرتعداری را فعال نکرده اند و در بعضی استان ها نیمه فعال و در برخی استان ها فعال است.این سامانه برای ما بسیار مهم است و باید از این سامانه به خوبی استفاده کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار