احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری\
  • مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری خبر داد:

احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری

  • کد خبر: 214558
  • چاپ
  • انتشار: 05 آبان 1397 - 21:41

استنادنیوز؛باقری گفت: با احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری مرکز استان جزو مراکز به‌روز و پیشرفته در سطح ملی مطرح می‌شود

مهندس حبیب باقری مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری ساری در گفتگویی از احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در شهرستان ساری خبر داد.

وی افزود: امروزه مدیریت و نظارت بر جامعه، مفهوم گسترده و پیچیده‌ای به خود گرفته است و متولیان این امر با طیف وسیعی از وظایف شامل مدیریت بحران شهرها، کنترل اجتماعات، امدادرسانی و خدمت‌رسانی به‌موقع، رصد ترافیک درون و برون‌شهری، کشف جرائم، شناسایی مجرمین و ... مواجه هستند و دوربین‌های نظارتی می‌توانند در این راستا کمک شایانی به متولیان امر داشته باشند.مهندس باقری اظهار داشت: نظارت تصویری با پوشش مناسب، بر بستر و زیرساخت پایدار، موجب افزایش توانایی و تقویت عملیاتی مدیران می‌گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری ساری بیان کرد: در حال حاضر 20 دوربین نظارتی در سطح شهر ساری نصب و مشغول انتقال داده‌های تصویری به مرکز کنترل ترافیک شهرداری ساری می‌باشند.وی بیان داشت: در سطح شهر بیش از 40 دکل دیگر برای اجرای طرح پایش تصویری مرکز استان نصب گردیده است که امیدواریم در آینده‌ی نه‌چندان دور شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی نبود بستر لازم جهت اتصال دکل‌های نصب‌شده با سرورها را از دلایل تأخیر در نصب دوربین بر روی این دکل‌ها اعلام کرد و گفت: به‌ محض آماده‌سازی بستر فیبر نوری توسط سازمان فناوری ارتباطات شهرداری ساری (فاوا) دوربین‌های نظارتی بر روی دکل‌های موجود نصب‌شده و وارد مدار پایش تصویری می‌شوند.

مهندس باقری خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده تعداد دوربین‌های نظارتی مرکز استان تا پایان سال به 80 دوربین می‌رسد.وی ادامه داد: قصد داریم با تقویت سازمان ازلحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرایطی را محیا نماییم که کمبودی در سازمان مشاهده نشود.
وی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شهرداری ساری اولین مرکز کنترل ترافیک در استان بود افزود: با احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری مرکز استان جزو مراکز به‌روز و پیشرفته در سطح ملی مطرح می‌شود.وی احداث ساختمان پایش تصویری مازندران را برای استان بسیار با اهمیت خواند و گفت: برای اجرای این پروژه باید از منابع استانی و ملی بهره‌مند شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن این پروژه به بهره‌برداری برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار