کاهش هزینه‌ی درمان خانوار، از برنامه های مهم سازمان بیمه سلامت است\

کاهش هزینه‌ی درمان خانوار، از برنامه های مهم سازمان بیمه سلامت است

  • کد خبر: 214560
  • چاپ
  • انتشار: 05 آبان 1397 - 21:53

استنادنیوز؛دکتر ظفرمند گفت:سازمان بیمه‌ی سلامت حامی و پشتیبان بیمه‌شدگان می‌باشد و باسیاست‌های حمایتی خود سعی دارد تا حتی‌الامکان هزینه‌های درمان خانوارهای تحت پوشش را کاهش دهد

دکتر ظفرمند که در مدرسه شهید اسدیان شهرستان میاندورود و در جمع مسئولین، معلمان و دانش آموزان سخن می گفت اعلام کرد: سازمان بیمه‌ی سلامت حامی و پشتیبان بیمه‌شدگان می‌باشد و باسیاست‌های حمایتی خود سعی دارد تا حتی‌الامکان هزینه‌های درمان خانوارهای تحت پوشش را کاهش دهد.

هم‌زمان با هفته‌ی بیمه سلامت (27 مهر لغایت 3 آبان) دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران با حضور در شهرستان میاندرود ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان در جمع دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان حضور یافت و به بیان اقدامات و عملکرد این سازمان در مازندران پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر ظفرمند که در مدرسه شهید اسدیان شهرستان میاندورود و در جمع مسئولین، معلمان و دانش آموزان سخن می گفت اعلام کرد: سازمان بیمه‌ی سلامت حامی و پشتیبان بیمه‌شدگان می‌باشد و باسیاست‌های حمایتی خود سعی دارد تا حتی‌الامکان هزینه‌های درمان خانوارهای تحت پوشش را کاهش دهد.

دکتر ظفرمند اظهار داشت: در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری که فرمودند کاری کنیم بیمار جز بیماری رنج دیگری نداشته باشد سازمان بیمه‌ی سلامت برنامه و طرح‌های خود را مصوب و اجرایی می‌نماید.

مدیرکل بیمه‌ی سلامت استان مازندران افزود: یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار سازمان بیمه سلامت تحت پوشش قرار دادن تمامی افراد فاقد بیمه در کشور بوده که در این راستا از سال 93 پوشش همگانی افراد فاقد دفترچه‌ی بیمه در دستور کار این سازمان قرار گرفت و سازمان بیمه سلامت توانست 10 میلیون بیمه‌شده جدید را به‌صورت رایگان زیر چتر حمایتی خود قرار دهد و جامعه‌ی بزرگی را از خدمات خود بهره‌مند سازد.

وی اذعان داشت: هم‌اکنون در مازندران 290 هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه‌ی همگانی قرار دارند و بدون پرداخت حق بیمه به‌صورت رایگان از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در سال گذشته بیمه‌شدگان صندوق بیمه‌ی همگانی بیش از یک‌میلیون و 900 بار به مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت از قبیل پزشکان، آزمایشگاه، رادیولوژی و تصویربرداری و ... مراجعه کرده و خدمات لازم را از این مراکز دریافت نمودند. وی افزود: میانگین هزینه‌ی هر مراجعه در سال گذشته برای بیمه‌شدگان صندوق بیمه همگانی که به‌صورت رایگان و بدون پرداخت حق بیمه از این خدمات بهره‌مند می‌شوند 570 هزار ریال بوده است که با توجه به مراجعه صورت گرفته رقم قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده است.

وی با تقدیر از فرهنگیان به‌ویژه معلمان خاطرنشان کرد: این قشر فرهیخته و سخت‌کوش از جامعه مسئولیت سنگین تربیت آینده‌سازان این مرزوبوم را بر عهده‌دارند که وظیفه‌ای بسیار خطیر و ارزشمند به شمار می‌رود.

دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران در پایان از برگزاری مسابقه‌ی نقاشی با موضوع بیمه سلامت خبر داد و گفت: دانش آموزان می‌توانند با ارسال نقاشی‌های خود به این اداره کل در این مسابقه شرکت نمایند و در پایان به 14 نفر از برگزیدگان به‌رسم یادبود هدایایی اهدا خواهد شد.

در ادامه این مراسم غلامیان، فرماندار شهرستان میاندورود نیز طی سخنانی هفته بیمه سلامت را به تمامی فعالین عرصه سلامت تبریک گفت . وی تلاشهای دولت را در مقوله سلامت مردم بسیار مهم و قابل توجه برشمرد.

لازم به ذکر است دکتر رسول ظفرمند در ابتدای ورودش به شهرستان میاندرود با غلامیان فرماندار و عرب خزایلی رییس اداره آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار رییس اداره آموزش و پرورش میاندرود با تبریک فرارسیدن هفته‌ی بیمه سلامت به‌تمامی دست‌اندرکاران این حوزه در سخنانی گفت: مسئولین و متولیان حوزه‌ی بهداشت و درمان بخصوص سازمان‌های بیمه‌گر می‌بایست با آگاه سازی و اطلاع‌رسانی عمومی در جامعه برای تمامی اقشار سطح آگاهی مردم را در خصوص بحث خود مراقبتی بالابرده و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بردارند.

با حضور مسئولین و دانش آموزان زنگ نمادین بیمه سلامت در هفته بیمه سلامت در مدرسه شهید اسدیان شهرستان میاندورود به صدا در آمد.

*بازدید مدیرکل بیمه سلامت مازندران از مرکز نگهداری معلولان ذهنی میاندورود به مناسبت هفته بیمه سلامت

درراستای توجه به معلولان وبا هماهنگی اداره بهزیستی ومرکز نگهداری کودکان معلول (راه بهشت)در میاندورود، دکتر ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران ، غلامیان فرماندار شهرستان ، دکتر مزدارانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ،دکتر موسوی رییس اداره بهزیستی ، عرب خزایلی، رییس اداره آموزش و پرورش، حقانی ، رییس اداره بیمه سلامت این شهرستان وجمعی از مسئولین از مرکز نگهداری معلولان جسمی وذهنی در شهرستان میاندورود بازدید نمودند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران ضمن تقدیر از تلاشهای فراوان مسئولین در امر رسیدگی به معلولان ، خواستار توجه ویژه بهزیستی ومرکز بهداشت شهرستان درامر پیشگیری ومراقبت جهت کاهش بروز معلولیت ها درشهرستان شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار