کارگروه پدافند غیرعامل منتظر امضاء استاندار جدید مازندران\

کارگروه پدافند غیرعامل منتظر امضاء استاندار جدید مازندران

  • کد خبر: 214595
  • چاپ
  • انتشار: 07 آبان 1397 - 10:19

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران گفت: فعال شدن کارگروه آموزش عالی پدافند غیرعامل و صدور احکام اعضا منتظر امضای استاندار است.

به گزارش استناد؛ حسین منفردی  آموزش را اولویت اساسی برای ترویج فرهنگ پدافند غامل بیان کرد و گفت: کارکروه آموزش عالی پدافند غیرعامل در استان تشکیل شده و اهدای احکام اعضا منتظر امضای استاندار است.

وی با بیان اینکه قرار بود این کارگروه هفته جاری فعال شود تصریح کرد: با توجه به انتخاب و کسب رای اعتماد آقای اسلامی استاندار مازندران به عنوان وزیر راه و شهرسازی، هنوز امضای احکام توسط استاندار انجام نشده است.

منفردی در عین حال آموزش پدافند غیرعامل را مهم دانست و اظهار داشت: امسال در چهار هزار و ۸۶۸ مدرسه کار آموزشی پدافند غیرعامل در دست اجرا است.

وی فراگیرکردن پدافند غیرعامل را امری مهم برشمرد و نیروهای انسانی را یکی از بزرگترین سرمایه هر جامعه دانست و از پیش بینی کارگروه آموزش عالی پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

مدیرکل پدافندغیرعامل مازندران، با بیان اینکه فرمانداران رئیس کمیته پدافند غیرعامل هستند گفت: متاسفانه در فرمانداری ها و دستگاه ها، جایگاه کارشناسی پدافند غیرعامل نداریم و یک کارمند چندکار از جمله کارهای پدافند غیرعامل را پیگیری می کند.

منفردی با اظهار اینکه پدافندغیرعامل نوپا و هنوز جانیفتاده است به طرح جامع پدافند غیرعامل استان اشاره کرد و گفت: در این طرح تمامی مناطق حساس و ویژه استان شناسایی شده است و دهیاران نیز آموزش های لازم را فراگرفته اند.

وی ادامه داد: همچنین در هفته دولت ۸۶ پروژه با ماهیت پدافند غیرعامل در استان افتتاح شده که ۲۱ پروژه درحوزه برق، ۱۵ پروژه راهداری و غیره بوده است/مهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار