طنز: بزرگترین چالش مانکن در استان مازندران!\

طنز: بزرگترین چالش مانکن در استان مازندران!

  • کد خبر: 21462
  • چاپ
  • انتشار: 22 آذر 1395 - 23:19

اگر فکر می کنید که واژه چالش از طریق دنیای مجازی وارد ایران شده است کاملاً در اشتباهید. ما در همین دهه اخیر بسیاری از چالش های واقعی را نیز تجربه کرده ایم و این چالش ها هنوز هم ادامه دارد.

 مثلا چالش اختلاس و چالش حقوق های نجومی که از چندین سال قبل با جدیت خاصی شروع شده با این شعار که «هر کسی بیشتر بگیره» و نیز چالش فحش در اینستاگرام با این شعار که «هر کی بدتر فحش بده».

اما پس از انجام چالش های مختلف توسط ملت همیشه در چالش ایران در دنیای مجازی، نوبت به چالش مانکن رسید. هر چند که واژه مانکن در ایران واژه ای مورد دار است اما از آنجا که ما هر روز با چالش های ماندگار و جور و واجور دست و پنجه نرم می کنیم واژه چالش که با مانکن همراه شده از گناه آن کاسته و بر خصایص معنوی آن افزوده است. مانند چالش های واقعی چالش های مجازی نیز به طور افراطی اجرا می شوند. مثلا چالش مانکن در اتاق عمل نیز اجرا شد و چیزی نمانده بود که بیمار بیهوش زیر عمل جان به جان آفرین تسلیم کرده و تبدیل به یک مانکن واقعی شود.

در این بین استان مازندران از مدت ها قبل درگیر چالش مانکن بوده است. طوفان شهریورماهِ قائم شهر بسیاری از خانه ها را ویران و سقف خانه ها را از جا کند.

در همان لحظه های اول مسئولان همت کرده پلاستیک بین خسارت دیدگان توزیع نمودند تا سقف خانه هایشان باشد. از آنجا که خانواده های امروز در تمام طول روز گوشی به دست دارند و در شبکه های اجتماعی پرسه می زنند و رنگ آفتاب بیرون را نمی بینند و با کمبود ویتامین D مواجه شده اند سقف پلاستیکی ایده خوبی بود تا با تابش آفتاب بر روی پلاستیک و نورآوری در خانه مشکل کمبود این ویتامین حل شده و گام بلندی در راستای سیاست های بهداشت و سلامت جامعه برداشته شود.

نوبت به توزیع ایرانیت رسید. اما بعد از چند روز توزیع این محصول به افراد خسارت دیده تولید این محصول نیز وارد چالش مانکن شد و سقف ها بدون حفاظ ماندند. جالب اینجا بود که مسئولان تأکید داشتند که تا زمان مراجعه کارشناسِ برآورد خسارت، این سقف ها نباید تعمیر می شدند و خانه ها باید همینطور اوکازیون و «سان روف» باقی بمانند.

مسئولان کشوری و استانی طبق عادت معهود یک به یک می آمدند و از آنجا که وعده «کنتور» ندارد یکی می گفت 12 میلیون وام و 2 میلیون پول بلاعوض، دیگری می گفت 30 میلیون وام و 6 میلیون بلاعوض و تا این که هم اکنون بعد از گذشت 3 ماه مسئولان هنوز درگیر در چالش مانکن هستند و باز هم به مانند همیشه واژه وعید به بعید تبدیل شده است.

اما نگران مدت زمان این چالش مانکن نباشید. به زودی و با نزدیک شدن به انتخابات چالش مانکن پایان یافته، طوفان استان و قائم شهر سیبل خواهد شد و به زودی بنرهایی با مضمون «طوفان زدایی شعار ماست»، «طوفان غلط می کند که به شهرمان نزدیک شود»، «سقف مازندران را با هم خواهیم ساخت»، « مازندران را ایزولاسیون خواهیم کرد»، «تا ما را دارید غم طوفان مخورید» و ... نقل محافل خواهد شد. تا آن روز دندان به روی جگر بگذارید... بیچاره جگر!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار