وزیر راه و شهرسازی؛ توسعه راههای مازندران حمایت می شود\

وزیر راه و شهرسازی؛ توسعه راههای مازندران حمایت می شود

  • کد خبر: 214624
  • چاپ
  • انتشار: 09 آبان 1397 - 11:34

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از حوزه راه و مسائل مربوط به توسعه این حوزه در استان مازندران حمایت خواهیم کرد.

 

به گزارش استنادنیوز؛ محمد اسلامی در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه دلبسته مردم پرشور مازندران هستیم اظهار داشت: از مسائل مربوط به حوزه راه و توسعه آن در وزارت راه و شهرسازی حمایت خواهیم کرد.

با اشاره به بازدید از مرز مهران یادآور شد: در اولین روز کاری به مهران رفته و زائران حسینی در مرز مهران استقبال و مسائل مربوط به حوزه راه در آن منطقه را پیگیری کرده ایم.

وی با بیان اینکه مازندران به الگوی متفاوتی برای توسعه نیاز ندارد تصریح کرد: در بنیاد توسعه مازندران همه چیز برای توسعه استان دیده شده است و با اجرایی شدن آن، استان پیشرفت خواهد کرد.

اسلامی یادآور شد: مردم مازندران بسیار توانا هستند و وزارت راه و شهرسازی نیز از مسائل حوزه راه در این استان حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به تشکیل بنیاد توسعه مازندران تصریح کرد: این طرح به عنوان الگو در کشور نیز عملیاتی و اجرایی می شود تا از محل درآمدهای آن برای توسعه استان ها بهره گیری شود

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: کشور ما قدرتمند است و ظرفیت های عظیمی دارد و ما باید از همه ظرفیت ها برای توسعه بهره گیریم و امیدواریم ظرفیت ها را به کار گیریم تا تحولی در زندگی مردم ایجاد شود.

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با تبریک انتخاب محمد اسلامی استاندار سابق مازندران به عنوان وزیر راه و شهرسازی برای وی در این سمت آرزوی توفیق کرد و افزود: تمام هم و غم باید خدمت به مردم باشد.

وی خواستار توجه به وضعیت راههای مازندران شد و گفت: راه یکی از عوامل اساسی پیشرفت در جامعه و کشور محسوب می شود و بیشتر تصادفات ناشی از نامناسب بودن راههای است و باید به آن توجه شود.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: در مازندران کار سیاسی و باندی جواب نمی دهد و باید کار جهادی کرد و انشالله کارهایی که شروع شده توسط استاندار جدید دنبال شود.

وی پیگیری منطقه آزاد امیرآباد را از جمله خواسته ها مطرح کرد و اظهار امیدواری کرد تا با حضور اسلامی تحولی در وزارت راه و شهرسازی ایجاد و دنبال شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار