محصولات تولیدی برنج و عسل بابل برند سازی می شود/ایجاد پژوهشکده رویان در آینده نزدیک\

محصولات تولیدی برنج و عسل بابل برند سازی می شود/ایجاد پژوهشکده رویان در آینده نزدیک

  • کد خبر: 214625
  • چاپ
  • انتشار: 09 آبان 1397 - 11:44

فرماندار ویژه شهرستان بابل بیان داشت: برنج و عسل از جمله محصولات این شهرستان است که نیاز به برندسازی داشته ودر حال حاضر درصدد برندسازی این دو محصول در کشور هستیم.

به گزارش استنادنیوز؛ قربانعلی ولیزاده بیان داشت: با رشد وتوسعه زیرساخت ها می توان در حوزه شهرستان اقدامات خوبی انجام داد. در حال حاضر در ۲۰ مورد ظرفیت های جدید در حوزه گردشگری در این شهرستان احصاء شده است و امیدواریم با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به این موضوع که شهرستان بابل دارای  ۱۸۷ آب بندان و تالاب با مساحت ۱۸۸۷ هکتار است، اظهار داشت: از جمله حوزه هایی که دراین شهرستان مورد غفلت قرار گرفته، این حوزه است و امید داریم در آینده نزدیک از این ظرفیت برای پیشرفت این شهرستان گام برداریم.

ولیزاده یادآور شد: با توجه به قطب پزشکی بودن این شهرستان به دنبال زمینی به مساحت چهار هکتار برای ساخت بیمارستان و پژوهشکده رویان در این شهرستان هستیم تا بتوانیم گردشگری را با حفظ قطب پزشکی رونق بخشیم.

فرماندار ویژه شهرستان بابل ایجاد بازارچه دائمی محصولات کشاورزی و دامی را در این شهرستان  برای به وجود آمدن درآمد پایدار برای تولیدکنندگان با حذف واسطه گران را نیز از جمله طرح‌های ارائه شده در آینده نزدیک عنوان کرد و افزود: حال درصدد هستیم رونق اقتصادی را با ایجاد کارگروه های اشتغال در این شهرستان مهیا کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار