حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای فینال فوتبال باشگاه های آسیا\

حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای فینال فوتبال باشگاه های آسیا

  • کد خبر: 214628
  • چاپ
  • انتشار: 09 آبان 1397 - 12:49

حضور گزینشی بانوان در بازی ایران و بولیوی باعث شده تا این تصور به وجود آید که فدراسیون فوتبال قصد دارد برای بازی فینال آسیا هم از همین روش استفاده کند.

به گزارش استنادنیوز؛ پخش فیلمی کوتاه از بازدید مسعود سلطانی فر از نحوه بازسازی ورزشگاه آزادی و توضیح فردی که اعلام می کند بخشی از ورزشگاه را برای جایگاه بانوان در نظر گرفته اند بار دیگر تب و تاب حضور بانوان در ورزشگاه آزادی را در بین علاقه مندان خانم به فوتبال ایجاد کرد. 

هر از گاهی هم مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در فضای مجازی از حضور بانوان در ورزشگاه مطالبی عنوان می کند که شائبه ها را بیشتر می کند. 

حضور گزینشی بانوان در بازی ایران و بولیوی باعث شده تا این تصور به وجود آید که فدراسیون فوتبال قصد دارد برای بازی فینال آسیا هم از همین روش استفاده کند. این در شرایطی است که هیچ مقامی در وزارت ورزش به صورت رسمی بحث حضور بانوان را تایید یا تکذیب نکرده اند.

طبق استعلام خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از فدراسیون، متولی حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در روز فینال فدراسیون فوتبال نیست و در این زمینه وزارت ورزش و جوانان با تایید شورای تامین شهر مسئول این موضوع هستند. 

وزارت ورزش هم طبق امکاناتی که در ورزشگاه هست و در نهایت مجوز گرفتن از مراجع ذی صلاح می تواند در این خصوص تصمیم گیری کند.

البته روز فینال در تهران قطعا هواداران خانم ژاپنی در ورزشگاه حضور خواهند داشت اما اینکه مسئولان وزارت ورزش و مراجع ذی صلاح شرایط حضور برای هواداران خانم ایرانی را فراهم ببینید یا خیر هنوز هیچ مرجع رسمی در مورد آن صحبت نکرده است و اخبار منتشر شده در این زمینه در حد گمانه زنی و حدس است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار