بابایی کارنامی؛ درخشنده از ذهن ها نخواهد رفت\

بابایی کارنامی؛ درخشنده از ذهن ها نخواهد رفت

  • کد خبر: 214637
  • چاپ
  • انتشار: 10 آبان 1397 - 11:51

علی بابایی کارنامی به مناسبت اولین سالگرد فرامرز درخشنده در یادداشتی نوشت: درخشنده هیچ وقت از ذهن ها نخواهد رفت.

در ادامه این یادداشت آمده است: مرگ پیش از آنکه پایانی باشد بر زندگی این جهانی آغازی است و تذکری که همه بدانیم این دنیای فانی را قدر و منزلتی ابدی نیست.

سال گذشته خبر درگذشت شادروان فرامرز درخشنده  ، خبرنگار پیشکسوت و باسابقه مطبوعات و خبرگزاری استان موجب تالم و تاثر شد.

از محبوبیتش در بین جامعه کارگری که هرچه بگویم کم است و بیهوده چرا که آنان شما را چون پدری دلسوز و برادری هواخواه همیشه در کنار خود داشتند و امروز غم عظیمی در دل و جانشان چنگ انداخته است و دلتنگی امانشان نمی‌دهد.

هر کس که با کار و کارگر و رسانه آشناست می‌داند که فرامرز درخشنده آن چنان که برای فرزندانش دل می سوزاند با وجود بیماری که داشت برای خبر و رسانه و کار و کارگر به آب و آتش می زد .

بعد از یکسال از درگذشت این فرهیخته عزیز؛ خبرنگار پرتلاش، زحمتکش و بی ادعا که همیشه حامی قشر کارگر و ضعیف جامعه بود , ضایعه تلخی بود که جامعه رسانه ای مازندران را عزادار کرده بود.

آن مرحوم در طول حیات مادی خویش مهربانانه و متعهدانه وبر اساس بینشی عمیق قلم زد و سرمشق نسل بعدی خود گشت.

مرد آفتابی رسانه مازندران، شاید دغدغه نان داشت ولی هیچ‌وقت خود را بر دیگری ترجیح نداد و همیشه در انجام کارهای خیر پیش‌قدم بود که از جمله آن می‌توان به اصرار بر اتحاد و دوستی بین جوانان و پیشکسوتان رسانه‌ای استان و جامعه کارگری اشاره کرد.

هیچ گاه از خاطر نخواهد رفت که فرامرز درخشنده تا بود نماد اخلاق رسانه‌ای در مازندران بود و همیشه نامهربانی‌ها را از یاد برد ولی خودش را در دل ما و حافظه رسانه‌های حامی دردمندان ثبت کرد.

علی بابایی کارنامی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار