بابایی کارنامی؛13 آبان نماد ایستادگی و استکبار ستیزی وقفه ناپذیر ملت ایران است\

بابایی کارنامی؛13 آبان نماد ایستادگی و استکبار ستیزی وقفه ناپذیر ملت ایران است

  • کد خبر: 214667
  • چاپ
  • انتشار: 13 آبان 1397 - 04:51

علی بابایی کارنامی بیان داشت: مهمترین ویژگی این روز بزرگ، توکل بر قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه مبارزه و عزت خواهی ملت ایران است.

به گزارش استنادنیوز؛ این فعال سیاسی اجتماعی اظهار داشت: 13 آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با امریکا و نظام سلطه و استکبار، حاوی پیام های معنادار و الهام بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده و می تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه‌ها و ترفندهای شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

وی گفت:نیروهای انقلاب باید بدانند که در هر برهه‌ای از زمان دشمن با یک روش به مصاف انقلاب اسلامی می‌آید که  توجه به این امر می‌طلبد همه دلسوزان انقلاب زمان شناسی و دشمن شناسی را به عنوان موتور محرکه فکری خود سرلوحه کار قرار دهند.

بابایی کارنامی افزود: تاریخ این مرز و بوم گواه است؛ از زمانی که ملت مسلمان ایران، با هدایت و رهبری مقتدا و مراد خود امام خمینی (ره)، عاشورا و مکتب سرخ حسینی را اساس حرکت خود قرار داد، نقاط عطف تاریخ این سرزمین همه رنگ و بوی عزت و اقتدار حسینی و عاشورایی به خود گرفت و یوم‌الله ۱۳ آبان یکی از این نقاط برجسته و سرنوشت ساز تاریخ ایران است.

وی در پایان با دعوت از اقشار و آحاد ملت عاشورایی و انقلابی ایران به ویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان فهیم، زمان شناس و دشمن ستیز برای حضور پرشور و گسترده در تظاهرات سراسری 13 آبان ماه و آیین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و طنین انداز کردن شعار محوری "مرگ بر امریکا" و نمایش نفرت و انزجار خود علیه هیئت حاکمه جنایتکار، تروریست پرور و پیمان شکن کاخ سفید، افول آمریکا را یک واقعیت حتمی، اجتناب ناپذیر و منطبق بر سنت الهی که جامعه بشری سرانجام آن را درک خواهند کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار