پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت یوم الله 13 آبان\

پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت یوم الله 13 آبان

  • کد خبر: 214678
  • چاپ
  • انتشار: 13 آبان 1397 - 10:08

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ پیام «عسکری نیکزاد» به شرح زیر می باشد:

13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

در این روز بزرگ، دانش آموزان غیور ایران اسلامی، با همه آنانی که برای آرمانخواهی و آزادگی، جان در راه عدالت نثار کردند، تجدید پیمان می بندند.

در یوم الله 13 آبان، جوانان آزاده ما، با هوشیاری و ایستادگی، شرف و عزت و استقلال را برای مردم به ارمغان آوردند و غرور استعمارگران و مستکبرین را شکستند؛ از این روی،13 آبان ، برای همیشه از جمله روزهایی است که در حافظه تاریخی کشور، ماندگار است.

با توجه به افزایش هجمه های دشمنان در مقطع کنونی، تنها راه پیشرفت کشور، وحدت، امید به آینده و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است؛ لذا راهپیمایی 13 آبان یکی از میعادگاه های عظیم برای نمایش همبستگی ملی به شمار می آید.

واقعه ی سیزده آبان که به تعبیر حضرت امام راحل (ره) به انقلاب دوم مشهور است، به دوستداران نظام، قوت بخشید و امیدواری ملت را در پیروزی بر استکبار افزون ساخت.

آموزش و پرورش مازندران با برنامه ریزی و اقدامات گسترده، مقدمات حضور دانش آموزان استان در راهپیمایی را فراهم آورده و با همکاری سایر نهادها، این رویداد را در سال جاری با شکوه و عظمت رقم خواهد زد.

این جانب، فرارسیدن 13 آبان و روز دانش آموز را به همه دانش‌آموزان استان تبریک می گویم و امید در دل دارم که با نمایشی عظیم از وحدت و همدلی و با حضور گسترده در راهپیمایی، الگویی از همدلی و حماسه را به نمایش بگذارند و به جهانیان ثابت کنند که روحیه استقلال طلبی و خودباوری و نفی نظام سلطه جهانی همیشه در نزدشان جاودانه خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار