ورزشهای رزمی مازندران نیازمند یک خانه تخصصی است/مسوولان حمایت کنند\
  • رئیس هیات ورزشهای رزمی مازندران؛

ورزشهای رزمی مازندران نیازمند یک خانه تخصصی است/مسوولان حمایت کنند

  • کد خبر: 214709
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1397 - 10:16

صابر اکبرزاده با بیان اینکه ورزشهای رزمی مازندران نیازمند خانه تخصصی است، گفت: با حمایت مسوولان می توانیم این مهم را برای رزمی کاران استان مهیا کنیم.

 رییس هیات ورزش های رزمی مازندران در گفت و گو اختصاصی با استنادنیوز افزود:داشتن مکان تخصصی برای انجام ورزش های رزمی،علاوه بر توسعه روز افزون آن می تواند زمینه بسیار مناسبی برای برگزاری اردوهای کوتاه مدت برای ورزشکاران استان باشد .

اکبرزاده بیان داشت: سال گذشته هیات مازندران به عنوان هیات رزمی برتر و نخست کشور در ارزیابی های فدراسیون را کسب کند که در تاریخ ورزشهای رزمی مازندران بی سابقه بود و این اتفاق با همکاری و همیاری همه ورزشکاران مربیان و اعضای هیات استان اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی های که تا کنون در هیات ورزش های رزمی استان انجام شده توانستیم موفقیت‌های بی‌نظیری در کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه‌های کشوری، بین‌المللی و جهانی کسب کنیم.

اکبرزاده با بیان اینکه هدف ما گسترش دوستی با ورزش است، گفت: ورزش موجب سلامت روح و روان و در پی آن سلامت جسم را به همراه دارد.

رییس هیات ورزش های رزمی مازندران ادامه داد : در حال حاضر از حدود 150 سبک ورزش های رزمی در کشور،40 سبک آن در قالب سیستم، گروه، کمیته و انجمن در مازندران فعال است و علاقمندان به این سبک ها به انجام تمرین و مسابقه در آن می پردازند .

وی با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی جاکارتا هیات ورزشهای رزمی مازندران بیشترین تعداد ورزشکار را در جاکارتا داشت، گفت: یک ورزشکار خانم و سه ورزشکار آقا در این رقابت ها حضور داشتند.

رییس هیات ورزش های رزمی مازندران با اشاره به اینکه هیات ورزشهای رزمی مازندران 5 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، گفت: طبق آمار غیر رسمی حدود هفت هزار ورزشکار در رشتهای مختلف این هیات در حال فعالیت هستند.
وی گفت : آن چه بیش از همه مورد توجه و نظر اعضای هیات ورزش های رزمی مازندران قرار دارد ، ارتقای سطح توان و دانش مربیان است که برگزاری مداوم دوره های آموزشی در شهرهای استان ، فعالیت انجام شده هیات در راه رسیدن به این هدف است .
این مسوول ورزشی افزود : در برگزاری دوره آموزشی،مدرسان و روسای سبک ها به مازندران سفر می کنند و از نزدیک علاوه بر ارائه آخرین یافته های این سبک ها،در جریان روند تمرین و امکانات موجود در باشگاه های استان قرار می گیرند .
اکبرزاده اظهار داشت : یکی از مواردی که می تواند زمینه ساز رشد هر چه بیشتر ورزشکاران در رشته های گوناگون ورزشی شود،حضور مداوم در شرایط تمرین و انجام مسابقات متعدد است که برگزاری مسابقات مختلف عزم جدی هیات در بالا بردن توان فنی رزمی کاران سبک های مختلف مازندران است .

رییس هیات ورزش های رزمی مازندران اظهار کرد : ورزش رزمی مازندران فقط منحصر به مردان نیست و زنان رزمی کار استان به رغم محدودیت های که با آن روبه رو هستند،حضور فعالی در سبک های فعال رزمی استان داشته و موفق به کسب افتخارات ارزشمندی نیز برای مازندران شده اند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار