حضور آبفار مازندران در نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل\

حضور آبفار مازندران در نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل

  • کد خبر: 214722
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1397 - 23:17

استنادنیوز؛شرکت آبفار مازندران به همراه دیگردستگاه های اجرایی به مدت 3 روز در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در نمایشگاه پدافند غیر عامل حضوری فعالانه دارد

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، نمایشگاهی به همین منظور با حضور 20 دستگاه اجرایی در کارگروه های 15 گانه در زمینه سلامت بیولوژیک، گاز، آب، برق، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و ...در استان دایر شده است که به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

در آیین گشایش این نمایشگاه، رسولی معاون پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به حمایت از نخبگان جوان گفت: همسوسازی مدیران و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف حفاظت زیستی، سایبری، بهداشت، درمان و سلامت، امداد رسانی و .... در سازمان پدافند غیرعامل کشور در حال انجام است.

در ادامه منفردی مدیرکل سازمان پدافند غیرعامل مازندران با تأکید بر انجام کار علمی و منطبق با برنامه و پیگیری طرح جامع پدافند غیرعامل در استان اظهار داشت: اکنون دومین استان کشور در راستای پیگیری این طرح هستیم و تلاش داریم قبل از پایان سال این کار انجام شود ، بر اساس این طرح برای هر شهرستان پلان مستقلی تهیه وتدوین خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ۸۶ پروژه با الزام پیوست پدافند غیرعامل در هفته دولت امسال، گفت: در حوزه برق ۲۱ پروژه در ۱۰ شهرستان، در حوزه آب ۱۷ پروژه در ۱۱ شهرستان، در حوزه راهداری ۱۵ پروژه در ۶ شهرستان، در حوزه کشاورزی ۱۴ پروژه در ۷ شهرستان، در شهرداری ۳ پروژه در دو شهرستان، در حوزه گاز دو پروژه در دو شهرستان و در مخابرات یک پروژه در یک شهرستان به مبلغ ۲۰۷ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان افتتاح شد که بسیار مایه خرسندی و امیدواری است.

منفردی از 660 برنامه پدافندی در حال اجرا در استان طی هفته پدافند غیر عامل نیز خبر داد که 11 پروژه عمرانی و خدماتی است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار