استقبال مازندران از سرمایه گذاری اکو\
  • معاون اقتصادی استاندار مازندران در نشست شورای نمایندگان دائم سازمان همکاری اقتصادی اکو در ساری؛

استقبال مازندران از سرمایه گذاری اکو

  • کد خبر: 214727
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1397 - 23:40

استنادنیوز؛معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار مازندران گفت: این خطه شمال کشور با ظرفیت های زیرساختی از سرمایه گذاری سازمان همکاری اقتصادی اکو استقبال می کند

حسن خیریانپور در مراسم افتتاحیه دویست و سی و چهارمین نشست شورای نمایندگان دائم سازمان همکاری اقتصادی اکو در ساری افزود: مازندران با 24 هزار کیلومتر مساحت، داشتن سه فرودگاه و سه بندر و اتصال به راه آهن سراسری از قابلیت های زیرساختی خوبی برخوردار است.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن این استان با تولید سالانه 7 میلیون تن محصولات کشاورزی در تولید 19 محصول راهبردی رتبه اول کشور را داراست و این نشان از پتانسیل های خوب این خطه شمال کشور دارد.
معاون استاندار مازندران داشتن 337 کیلومتر ساحل خزر و اتصال بندر امیرآباد در شرق مازندران به شبکه سراسری و ریلی رو رو را از دیگر زیرساخت های مهم این استان بیان کرد.
وی موقعیت خوب طبیعی و جاذبه های گردشگری را از دیگر توانمندی های این استان برای سرمایه گذاری کشورهای عضو بیان داشت.
خیریانپور افزود: سازمان همکاری اقتصادی اکو با مبادلات تجاری حدود 700 میلیارد دلاری و جمعیت 450 میلیون نفری جایگاه خوبی از لحاظ اقتصادی دارد.
وی خاطرنشان کرد: مازندران با داشتن این ظرفیت ها از سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو استقبال می کند و خدمات مشوقی نیز به سرمایه گذاران می دهد.
دویست و سی چهارمین نشست شورای نمایندگان دایمی اکو عصر امروز در ساری با حضور سفرا و نمایندگان 9 کشور عضو کار خود را آغاز کرد.
این نشست به مدت دو روز در مازندران ادامه خواهدداشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار