ترویج فرهنگ وقف زمینه حل مشکلات را فراهم می‌کند\
  • فرماندار ساری:

ترویج فرهنگ وقف زمینه حل مشکلات را فراهم می‌کند

  • کد خبر: 214738
  • چاپ
  • انتشار: 15 آبان 1397 - 13:26

استنادنیوز؛فرماندار شهرستان ساری گفت:واقفان خیراندیش به‌واسطه درکی که از مسائل روز جامعه دارند، به سمت نیت‌های جدید در انجام وقف‌ها بروند تا زمینه حل برخی مشکلات در موضوعاتی همچون اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در آئین آغاز دهه وقف که به همراه غبارروبی آستان مطهر امام‌زاده یحیی (ع) و شهدای گمنام برگزار شد، به‌ضرورت اطلاع‌رسانی ترویج سنت حسنه وقف تأکید کرد و گفت: در زمان حاضر نگاه حاکم بر وقف تا اندازه قابل‌توجهی همچنان نگاه سنتی است و لازم است تلاش کنیم تا واقفان به حوزه‌های مختلف دیگری که با شرایط زمان حال تناسب بیشتری دارد، موقوفات جدیدی را ایجاد کنند.

وی به ظرفیت موجود در زمینه فرهنگ وقف در ساری اشاره و اظهار کرد: اگر فرهنگ وقف را به‌درستی در سطح جامعه ترویج کنیم، بسیاری از مشکلاتی که اکنون در حوزه‌های مختلف با آن‌ها مواجه هستیم قابل‌حل می‌شود.

فرماندار شهرستان ساری اظهار امیدواری کرد؛ واقفان خیراندیش به‌واسطه درکی که از مسائل روز جامعه دارند، به سمت نیت‌های جدید در انجام وقف‌ها بروند تا زمینه حل برخی مشکلات در موضوعاتی همچون اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را فراهم کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار