تاثیر معدل بر کنکور برای جلوگیری از سوءاستفاده مافیا می باشد\

تاثیر معدل بر کنکور برای جلوگیری از سوءاستفاده مافیا می باشد

  • کد خبر: 214765
  • چاپ
  • انتشار: 17 آبان 1397 - 20:31

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش نیز با تأثیر معدل در کنکور موافق است، گفت:تاثیر معدل بر کنکور برای جلوگیری از سوءاستفاده مافیا می باشد.

به گزارش استناد؛ حسن خسته بند با اشاره به تأثیر معدل دانش آموزان در کنکور سال ۹۸ اظهار کرد: جلوگیری از سوءاستفاده مافیایی که هرساله بیش از ۱۰ میلیارد تومان در این مسیر سوءاستفاده می‌کنند یکی از اهداف تأثیر معدل بر کنکور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش نیز با تأثیر معدل در کنکور موافق است گفت: تا به امروز آموزش عالی نتوانسته این مسئله را برطرف کند و این مسئله موجب شده تا هنوز نتیجه قطعی در این موضوع گرفته نشود.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تأثیر معدل بر کنکور یک کار کارشناسی است که باید توسط کارشناسان پیگیری شود تصریح کرد: صحت انجام یا عدم انجام تأثیر معدل روی کنکور، باید توسط پیشکسوتان در محیط دانشگاهی و آموزش‌وپرورش پیگیری شود تا با رسیدن به یک جمع‌بندی قانع‌کننده، مانع نگرانی دانش‌آموزان در خصوص آینده خود شوند.

خسته بند با تأکید بر اینکه متولیان امر موضوع تأثیر معدل بر کنکور را تبدیل به دعوا نکنند، بیان کرد: مسئله تأثیر معدل یک کار کارشناسی است که مجلس باید در آن ورود کرده و هرچه زودتر آن را به نتیجه برساند.

وی با بیان اینکه کنکور مسیر آینده دانش آموزان را مشخص می‌کند افزود: مسئله تأثیر معدل باید بررسی شود که تا چه اندازه برای آینده دانش آموزان مفید بوده و می‌تواند تأثیر مهمی در زندگی آن‌ها داشته باشد/فارس



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار