فرماندار جویبار پاسخگو باشد/راه‌های مواصلاتی جویبار بوی خون می دهد\

فرماندار جویبار پاسخگو باشد/راه‌های مواصلاتی جویبار بوی خون می دهد

  • کد خبر: 214820
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1397 - 14:15

راه‌های مواصلاتی جویبار در مازندران، به دلیل عرض کم، نداشتن روشنایی و علائم مناسب بوی خون می دهد و هر روز جان همشهریان را تهدید می کند.

به گزارش استنادنیوز؛ راه‌های ارتباطی به عنوان شریان اصلی اتصال نقاط مهم به یکدیگر دارای اهمیت فراوانی هستند، به گونه ای که برای توسعه یک منطقه می بایست راه مواصلاتی ظرفیت و گنجایش لازم برای اتصال به سایر مناطق را داشته باشد.

شهرستان جویبار در حوزه های ورزش، کشاورزی و صنعتی توانسته در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته باشد ولی همواره در داشتن راه‌های مواصلاتی مناسب با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و راه‌های شریانی این شهرستان سالهاست در انتظار بودجه و اعتبار مناسب ملی است که این طرح ها و پروژه ها به بهره برداری برسند.

آمار تصادفات در برخی جاده های این شهرستان به دلیل عرض کم جاده، نداشتن روشنایی و علائم مناسب و در یک جمله نداشتن استانداردهای لازم بالا بوده است.

راه جویبار به قائمشهر، محور کناره، کیاکلا به جویبار و .....سالهاست در انتظار نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری برای تخصیص اعتبار مناسب هستند ولی متاسفانه هر ساله این اعتبارات کمتر از سال گذشته و پروژه راه های شهرستان همچنان نیمه تمام باقی هستند.

امیدواریم سید علی اسد فرماندار جدید جویبار نسبت به پیگیری جذب اعتبارات برای اتمام این پروژه ها اهتمام ویژه داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار