بهزیستی ساری وسه شنبه های متفاوتش\

بهزیستی ساری وسه شنبه های متفاوتش

  • کد خبر: 214822
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1397 - 21:32

دسترسی مردم به مدیران یکی از حقوق شهروندی است که دولت تدبیر وامید تدوین واجرایی کرده است.

به گزارش استنادنیوز ؛ اهمیت رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم، از ضروریات مدیریت هر ارگان یا سازمانی است که روزهای سه شنبه هر هفته را برای ملاقات عمومی به مردم اختصاص دهند تا زمینه دسترسی مردم به مسئولان آسان شود .

 در شهرهای مازندران با مراجعه در روزهای سه شنبه بدون وقت قبلی می توانند با مدیر دیدار کنند . مدیران شهرهای مختلف استان همیشه سرسبز مازندران سه شنبه ها روز پرمشغله ای دارند .

اما بهزیستی شهرستان ساری سه شنبه ای متفاوت تر از هر اداره ای تجربه می کند، علت آن را از موسوی رییس بهزیستی جویا شدیم او این گونه پاسخ داد:

مدیر موفق محیطی آرام و مثبت برای کارکنان خود ایجاد می‌کند و انگیزه‌های خوبی برای کار کردن به آنها می‌دهد.همچنین تکریم به حق وحقوق شهروندان پاسخگویی هر چه سریعتر وحل مشکلات ارباب رجوع در اولویت کارماست .

وی درادامه پاسخ به سه شنبه متفاوت گفت : در طول هفته پاسخگوی تمامی مراجعین هستم. اتاق شیشه ای ندارم ، اما دَر بروی همه ی مراجعین باز است بخاطر همین پاسخگویی ها، سه شنبه ای متفاوت داریم . شرایط مدیریتی ام به گونه ایست که همیشه به کارکنانم صراحتاً اعلام می کنم در جلسات هم حضور داشته باشم در صورتی که در پاسخگویی به جامعه هدف با مشکلی برخوردند همیشه در دسترس خواهم بود و آنان می‌توانند هر سوال و نگرانی که دارند با بنده در میان بگذارند. هرگز نگرانی‌ها و دل مشغولی های جامعه هدف را موضوع بی ارزش قلمداد نمی کنم .

بهزیستی اداره ای با اهداف وخانواده بزرگ است که از نظر مدیر شهرستان ساری کوچک تلقی نشده و وی در تمامی ساعات پاسخگوی جامعه هدف خود است ،زیرا معتقد است مراجعه کنندگان بهزیستی افرادی با شرایط ویژه هستند که کمترین زمان بهترین حاصله را دارد و در تعبیری دیگر کمترین زمان بسیار حیاتی وبحرانی است . و وی از آن دسته مدیرانی است که هر روزش روز پاسخگویی به ارباب رجوع است .

مسئله اصلی اینجاست که چرا برای برخی از مدیران، مدیریت کاری آسان به‌نظر می‌رسد و از آن لذت می‌برند در حالی‌که برخی هرگز از آن سر درنمی‌آورند و برخی هم مانند مدیر بهزیستی شهرستان ساری خود را متعهد به کار خود می دانند؟ مدیر مؤثر بودن تصادفی نیست. بهترین مدیران راه‌های موفقیت را مطالعه بررسی و رموز آن را درک می‌کنند. برخی از آنها به ته خط می‌رسند و پر واضح است که چرا؟ زیرا آنها از کمبود اولویت دادن به مشکلات رنج می‌برند. به‌جای اینکه کارهای مهم را انجام بدهند. کارهای فوری را انجام می‌دهند.

به راستی مدیر خوب کیست و خصوصیات این مدیران چیست ؟ این یکی از موضوع هائیست که کارکنان ، سازمانها و مدیران همواره با آن روبه رو هستند. مدیر خوب کسی است که وظایف خود را کاملاً می داند و از کارهای خود اطلاع کافی دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار