هفته کتاب، فصل خوشه چینی کتابداران در کتابخانه های عمومی است\
  • پیام مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندرانبه مناسبت هفته کتاب؛

هفته کتاب، فصل خوشه چینی کتابداران در کتابخانه های عمومی است

  • کد خبر: 214834
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1397 - 23:07

استنادنیوز؛مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پیامی را صادر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، متن پیام آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موسم کتاب و کتابخوانی فرا رسید و استشمام رایحه کتابخوانی، طراوتی به خزان فصل ها داده است که محافل علم و ادب را به هیجان وا می دارد. گام نهادن در کتابخانه های عمومی، قدم زدن در بوستان دلگشای دانش است که جان را لطافتی وصف ناشدنی می بخشد. بهره مندی از میوه های پرمغز این بوستان که کتاب هایی شیرین سخن اند، خاطراتی ماندگار برای اهل خرد رقم می زند. در این روزهاست که حاصل تلاش های یکساله، قابل برداشت است و گویا هفته کتاب، فصل خوشه چینی کتابداران در کتابخانه های عمومی است.

این روزها را باید گرامی داشت، به خاطر کتاب و به پاس زحماتی که برای کتاب کشیده می شود. برای قدردانی از کتابدارانی که زندگی شان با کتاب گره خورده است و نفس هایشان با غبار کتاب، در هم آمیخته. برای لحظاتی که عطش کتابخوانی، سیراب گشته و خشت های علم بواسطه کتاب و کتابخوانی و کتابدار، بر روی هم قرار گرفته و در مسیر صعود به قله های افتخار است.

و حال فصل دعوت است، دعوت از عموم مردم برای تماشای زیبائی های کتاب خواندن. فصل درک واقعیت هایی که ثابت می کند، فضای مجاز را جواز سرافرازی در برابر کتاب نیست، حتی توان سرافرازی بر آن نیست. بهتر است از همگان دعوت کنیم تا لذت کتابخوانی را تجربه کنند و به یقین برسند که برای اهل کتاب، هیچ مانعی برای مطالعه وجود ندارد و جذبه کتاب، فوق جاذبه های دیگر است، اگر بشناسند و در مغناطیس آن قرار گیرند.

پس همه با هم تصمیم بگیریم تا بوستان کتابخانه های عمومی را به گلستان دانایی عمومی تبدیل کنیم که با عزم همگانی، دست یافتن به «حال خوش خواندن» شدنی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار