قیمت سکه و طلا امروز 22 آبان ماه 97 \

قیمت سکه و طلا امروز 22 آبان ماه 97

  • کد خبر: 214842
  • چاپ
  • انتشار: 22 آبان 1397 - 08:21

قیمت سکه و طلا امروز 22 آبان ماه 97 در بازار آزاد تهران مشخص شد.

به گزارش استنادنیوز؛ هر گرم طلای ۱۸عیار  ۴۰۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۰۷ دلار معامله می‌شود.

بازار طلا روز جاری را با کاهش ۴۱,۵۰۰ ریالی و با رقم ۴,۰۴۰,۲۰۰ آغاز کرد که طی معاملات روز گذشته ۱۳۸,۵۰۰ ریال نوسان را تجربه کرده و با  نرخ ۴,۰۸۱,۷۰۰ ریال در انتهای روز به کار خود پایان داده بود.

بنا به گزارش های ثبت شده در مبادلات روز جاری، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۷,۰۰۰ ریال کاهش نسبت به روز گذشته، در حال جاضر با نرخ ۳,۹۸۴,۷۰۰ ریال در حال معامله است که این رقم مبین کاهش ۹۷,۰۰۰ ریالی این فلز گران بهاست.

شاخصآخرین نرخ

طلای ۱۸ عیار

۴۰۵/۰۰۰ تومان

طلای ۲۴ عیار

۵۳۸/۶۵۰ تومان

مثقال طلا

قیمت سکه امروز :

در بازار آزاد سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و  ۳۳۰ هزار تومان (۴/۳۳۰/۰۰۰) و هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان (۴٫۱۵۰٫۰۰۰) معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌ سکه بهار آزادی دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومان (۲/۱۹۰/۰۰۰) ، ربع‌ سکه یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان (۱/۲۱۰/۰۰۰) و هر قطعه سکه گرمی ۶۸۰ هزار تومان (۶۸۰٫۰۰۰) فروخته می‌شود.

قیمت سکه 

قیمت زنده

سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴٫۱۵۰٫۰۰۰ تومان
سکه بهار آزادی طرح جدید ۴٫۳۳۰٫۰۰۰ تومان
نیم سکه ۲٫۱۹۰٫۰۰۰ تومان
ربع سکه ۱٫۲۱۰٫۰۰۰ تومان
سکه گرمی ۶۸۰٫۰۰۰ تومان

بازار سکه روز جاری را در حالی آغاز کرد که قیمت هر قطعه سکه امامی، روز گذشته با ۲,۱۰۰,۰۰۰ ریال کاهش به رقم۴۳,۱۵۰,۰۰۰ رسیده بود با این حال در روز جاری، سکه طرح جدید با رقم ۴۳,۰۰۰,۰۰۰ داد و ستد خود را شروع نموده که این رقم تا لحظه تنظیم این گزارش برابر با ۴۲,۵۰۰,۰۰۰ می باشد.

در بازار امروز، قیمت سکه در بالاترین معاملات به ثبت رسیده ۴۳,۹۰۰,۰۰۰ ریال و در کف معاملاتی نیز با رقم ۴۰,۲۶۰,۰۰۰ دادو ستد گردید.

بررسی روند قیمت و نوسانات سکه، گویای این است که این مسکوک در روزهای مشابه سال گذشته یعنی در مورخ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ برابر با ۱۳,۷۳۰,۰۰۰ ریال معامله شده بود که این به معنای افزایش ۲۸,۷۷۰,۰۰۰ ریالی سکه در یک ساله گذشته می باشد. این در حالی است که بازار سکه در بازه ۶ ماهه، نوسانی برابر با ۱۰۶٫۵۱ درصد یا ۲۱,۹۲۰,۰۰۰ ریال را پشت سر گذاشته و این رقم برای دوره زمانی سه ماهه ۵,۵۲۰,۰۰۰ ریال و برای دوره یک ماهه برابر با ۳,۶۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار