12 نفر در حوادث کار مهر ماه سالجاری جان خود را از دست دادند\

12 نفر در حوادث کار مهر ماه سالجاری جان خود را از دست دادند

  • کد خبر: 214857
  • چاپ
  • انتشار: 22 آبان 1397 - 17:52

استنادنیوز؛در مهر ماه سالجاری 12 نفر (همگی مرد ) در حوادث ناشی از کار جان خود را از دستدادند که این رقم در مقایسه بامدت مشابه سال قبل که 8 نفر بود به 12 نفر افزایش داشت 

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران ، در مهر ماه سالجاری بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان های تنکابن و بهشهر هر کدام با 3 ،و شهرهای آمل ، بابلسر ، ساری ،سوادکوه ، نور و فریدونکنار هر کدام با یک مورد فوتی ثبت شده است .

از این تعداد ذکر شده 9 نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند .

تفکیک سن متوفی

سنین 41 تا 50 سال با 5 مود دارای بیشترین فوتی و سنین 31 تا 40 و 21تا 30 هر کدام با 2 فوتی و بیش از 61 و کمتر از 20 هر کدام با یک فوتی در رتبه های بعدی قرار دارند.

سقوط از بلندی بیشترین علت مرگ در حوادث کار

بر اساس این گزارش در سال های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوطاز بلندی و پس از آن برق گرفتگی است به نحوی که در مهر ماه سالجاری 6 مورد مرگ های ناشی از حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی و 6 مورد نیز برق گرفتگی می باشد.

افزایش 2 درصدی مصدومین ناشی ار حادثه کار

بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان تعداد 88 نفر مصدوم (84 مرد و مابقی زن)ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش داشت.

این مقام اجرایی استان با اشاره به اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان میباشد گفت:ارزش نهادن به جان انسانها ، داشتن برنامه ایمنی در کار ، رعایت استاندارد ها و قوانین مربوطه ، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده را از مهمترین راهکارها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار دانست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار