بخش کشاورزی مازندران در جشنواره پدافند غیرعامل استان خوش درخشید\
  • جشنواره تجلیل از فعالین پدافند غیرعامل مازندران :

بخش کشاورزی مازندران در جشنواره پدافند غیرعامل استان خوش درخشید

  • کد خبر: 214867
  • چاپ
  • انتشار: 22 آبان 1397 - 19:26

بخش کشاورزی مازندران بیشترین تقدیر را در جشنواره تجلیل از فعالین پدافند غیرعامل استان را به خود اختصاص داد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران،در حالی آیین تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل مازندران در اداره کل هواشناسی مازندران برگزار شد که بخش کشاورزی مازندران توانست بیشترین لوح‌تقدیر را به دست آورد.

عزیزالله شهیدی‌فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به عنوان رییس کارگروه برتر پدافند غیرعامل در بین دستگاه‌های اجرایی، بهنام برارزاده به عنوان دیبر کارگروه برتر و مصطفی ابراهیمی به عنوان دستگاه برتر مازندران انتخاب شدند.

سرپرست استانداری مازندران در این آیین با بیان اینکه اگر قرار است بحث پدافندی را جدی بگیریم باید آموزش‌های لازم از دوران کودکی تا کهنسالی ارایه شود تا به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، اضافه کرد: اگر پدافند غیرعامل برای کشورهای توسعه یافته یک عامل طبیعی است برای کشور ما واجب عینی است.

احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه در منطقه‌ای انقلاب کردیم که دارای نظام‌های سلطنتی، سنتی و پوسیده است و از انقلاب اسلامی و ماهیت آن احساس نگرانی می‌کنند، گفت: کشور ما نسبت به سایر کشورها بیشتر در معرض تهدید قرار دارد و باید خود را مسلح و مصون از هرگونه تهدید که بر کشور عارض می‌شود کنیم و راهکار آن عمومیت بخشیدن به بحث‌های پدافندی است.

سرپرست استانداری مازندران بیان کرد: هدف مقام معظم رهبری از جدیت در برگزاری پدافند این نبوده که یک هفته مراسمات نمادین برگزار شود بلکه نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و نسبت به بهبود آن تلاش شود و در این راستا برخی از دستگاه‌های اجرایی این بحث را جدی گرفتند و خروجی خوبی حاصل شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار