وجود بیش از ۱۲۰۰مرکز نیکوکاری در کشور\
  • معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خبر داد:

وجود بیش از ۱۲۰۰مرکز نیکوکاری در کشور

  • کد خبر: 214883
  • چاپ
  • انتشار: 23 آبان 1397 - 10:37

استنادنیوز؛هدف از ایجاد مراکزنیکوکاری اجتماعی کردن فعالیت ها توسط مردم به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با مرکزیت مساجد است

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد در سفر به مازندران از ایجاد مراکز نیکوکاری گزارشی ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، علیرضا عسگریان ، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت:بیش از هزار و ۲۰۰مرکز نیکوکاری در کشور وجود دارد که تا پایان سالجاری به دو هزار مرکز می رسد.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز نیکوکاری ایجاد شده فعال هستند و برخی مراکز در نسبت با هم اثر بخشی بیشتری دارند، افزود:هدف از ایجاد این مراکز اجتماعی کردن فعالیت ها توسط مردم به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با مرکزیت مساجد است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رشد کمکهای مردمی در مراکز نیکوکاری بوده است، افزود:هم افزایی در ساخت و تعمیر مسکن محرومان ،پرداخت وام ،جهیزیه،کمک های موردی و... از جمله کمک های مردم نوعدوست در مراکز نیکوکاری بوده است .

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد ادامه داد:ارتقاء اثر بخشی و کارایی مراکز نیکوکاری و ارائه الگوی مدیریتی به این مراکز از جمله کارهایی است که در سالجاری انجام می دهیم.

وی با اشاره به مشارکت خوب مردم مازندران در بخش های مختلف با کمیته امداد گفت: سرانه صدقه در این استان بالا است و مازندران از لحاظ مشارکتی جزٕ۱۰ استان برتر کشور است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار