پرداخت بیش از ۶۸میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان\
  • معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران خبر داد:

پرداخت بیش از ۶۸میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان

  • کد خبر: 214884
  • چاپ
  • انتشار: 23 آبان 1397 - 10:42

استنادنیوز؛کمک معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ماهانه به حساب سرپرست خانوار پرداخت می شود

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران از پرداخت کمک معیشت به مددجویان طی شش ماهه نخست امسال گزارشی ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد،محمدکوچکی،معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان یکی از اهداف اصلی این نهاد است، گفت: کمک معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات مددجویان ماهانه به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه خانوارهای تحت حمایت این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل زنان سرپرست خانوار،ایتام،سالمندان، از کار افتادگان به علت بیماری و....هستند،افزود:۶۸میلیارد و ۶۹میلیون تومان کمک معیشت به ۵۴هزار و ۱۰۵خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران طی شش ماهه نخست امسال پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران ادامه داد: علاوه بر پرداخت کمک معیشت به مددجویان خدماتی مانند درمانی، تحصیلی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه‌ جهیزیه، وام کارگشایی، آموزش‌های فنی وحرفه‌ای وپرداخت تسهیلات اشتغال زایی ارائه می شود.

کوچکی گفت: ۷۶هزار و ۴۹خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از این تعداد ۵۴هزار و ۱۰۵خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار