اکبرمیثاقیان دوباره سرمربی خونه به خونه بابل شد\

اکبرمیثاقیان دوباره سرمربی خونه به خونه بابل شد

  • کد خبر: 214905
  • چاپ
  • انتشار: 25 آبان 1397 - 21:42

مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران روز جمعه تایید کردند که سکان سرمربیگری این تیم را به ' اکبر میثاقیان ' سپرده اند که پیش از این هم سال 94 هدایت این تیم را بر عهده داشت.

به گزارش استناد، میثاقیان 65 ساله که عصر امروز در تمرینات خونه به خونه حضور یافت، با حضور مالک و سرپرست باشگاه به بازیکنان و دیگر اعضای این تیم مازنی معرفی شد.
وی در حالی هدایت تنها نماینده مازندران در مسابقه لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور را پذیرفته است که 2 روز پیش به علت کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری تیم اروند خرمشهر برکنار شده بود.
اگر چه روابط میثاقیان با مالکان خونه به خونه در دوره نخست سرمربیگری این تیم در سال 94 و رفتن ناگهانیش در فروردین 95 همواره پرتنش بوده، ولی هواداران و بازیکنان تیم تجربه خوشایندی را با این سرمربی مشهدی به خاطر دارند.
میثاقیان در آن دوره خونه به خونه را تا هفته سی ام همراهی کرد و به جایگاه دوم رساند و سپس به علت نامعلومی که هیچگاه مشخص نشد به مس کرمان که جایگاه چهارم را داشت رفت.
میثاقیان اکنون جایگزین علی نظرمحمدی در خونه به خونه شده است. نظرمحمدی از آنچه که مشکلات مالی باشگاه خونه به خونه نامید از هدایت تیم کناره گیری کرد.
قائم مقام باشگاه خونه به خونه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که میثاقیان به صورت رسمی به این تیم پیوسته است.
حسین اخوت افزود: میثاقیان امروز جمعه نشستی را با مالک باشگاه خونه به خونه داشت و دو طرف برای همکاری در به توافق کامل دست یافتند.
وی ابرازامیداوری کرد که با حضور میثاقیان و جذب چند بازیکن در نیم فصل دوم، این تیم با قدرت بیشتری به گردونه رقابت برگردد.
میثاقیان سومین سرمربی خونه به خونه در فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک و پانزدهیم سرمربی این تیم از زمان حضور در این رقابت ها از چهار سال پیش تاکنون محسوب می شود.
اکبر محمدی و علی نظرمحمدی که پیش از این سرمربیگری خونه به خونه را در فصل جاری لیگ دسته یک بر عهده داشتند برای آن 6 امتیاز کسب کردند تا تنها نماینده مازندران در جدول رده بندی جایگاه پانزدهم و یکی مانده به آخر را داشته باشد.
این تیم در هفته سیزدهم مسابقات لیگ یک استراحت دارد و بعد از آن با میثاقیان به دیدار نود ارومیه خواهد رفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار