نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی\
  • به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی نور و محمودآباد صورت پذیرفت :

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر: 214916
  • چاپ
  • انتشار: 26 آبان 1397 - 10:16

استنادنیوز؛جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان نور با حضور نماینده مردم نور محمودآباد ، فرماندار نور و مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین این اداره کل با دکتر اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و دکتر شادمان فرماندار نور دیدار کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان نور و محمودآباد و بررسی روند اعتباری طرح های در دست اجرا بررسی گردید.

وی همچنین افزود : اقبال و استقبال عموم كاربران جاده اي براي تردد از سطح محورهاي مركز مازندران بالاست ، از اين رو اميدواريم با برنامه ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.

مهندس بهادری ضمن اشاره برمحدوديتها و چالشهاي موجود در روند اجرايي پروژه هاي راهسازي در استان گفت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه ها ستودني است.

بررسی وضعیت تعریض محور آمل – چمستان و چمستان – نور ، تکمیل راه روستایی کلاک ، نشو ، واز، ایوا ، مج و فیول ، ادامه عملیات تعریض پل لاویج رود – عبدل آباد ، انگتارود و پل تلیاکتی و همچنین پیگیری و تعیین تکلیف مسائل مربوط به مسکن مهر گنج یاب ، شهرک آزادگان ، رویان و کاسگر محله از جمله موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر و تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار