ارائه خدمات بهداشتی به ۵۰۰۰مددجو\

ارائه خدمات بهداشتی به ۵۰۰۰مددجو

  • کد خبر: 214919
  • چاپ
  • انتشار: 26 آبان 1397 - 10:19

استنادنیوز؛پنج هزارمددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران از خدمات بهداشتی از ابتدای سالجاری تاکنون بهره مند شدند

ناصر اسکندری، قائم‌مقام کمیته امداد مازندران، بابیان اینکه فعالیت‌های این نهاد در بخشهای بهداشت،درمان واموربیمه های اجتماعی ارائه می‌شود،گفت:کمیته امداد برنامه‌ها و اقدامات متعددی در بخش‌های بهداشتی و فرهنگ پیشگیری برای مددجویان اجرا می‌کند.

وی با اشاره سرفصل‌ فعالیت‌های بهداشتی به مددجویان گفت:این سرفصل‌ها شامل آموزش سلامت، ارزیابی سلامت زنان سرپرست خانوار موردحمایت،اهدای اقلام بهداشتی، ساخت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال،بهداشت دهان و دندان است.

قائم‌مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌ها در حوزه بهداشت درمان رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال است ادامه داد:این نهاد رفع سوءتغذیه هزار و ۵۰۰کودک زیر پنج سال با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و با برنامه مشارکتی،حمایتی برای بهبود تغذیه کودکان، در حال فعالیت، است.

وی گفت: آموزش‌های لازم به مادران این کودکان نظیر اهمیت تغذیه برای کودکان در سنین رشد ،شناسایی مواد غذایی مفید و مغذی ،نحوه طبخ و نگهداری بهداشتی غذا....توسط کارشناسان بهداشت ارائه می‌شود .

قائم‌مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به کارگاه آموزشی بهداشت فردی و محیطی برای مددجویان تحت حمایت در استان گفت:این آموزش‌ها برای پنج هزار مددجو باهدف افزایش سطح آگاهی مددجویان به‌منظور تأمین نیازهای بهداشت فردی،محیطی و حرفه‌ای و آشنا سازی افراد با انواع بیماری‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این دوره‌های آموزشی مددجویان طرح نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده،توسط مربیان مجرب از مباحث بهداشت فردی ،محیطی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

اسکندری با اشاره به اینکه موضوع سلامت یکی از مسائل مهم خانواده‌های نیازمند و مددجویان این نهاد،است، گفت:همواره تلاش می‌کنیم در این خصوص گام‌های مؤثری برای تسهیل در شرایط خانواده‌ها برداشته شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار