هوای مازندران فردا بارانی می شود\

هوای مازندران فردا بارانی می شود

  • کد خبر: 214949
  • چاپ
  • انتشار: 27 آبان 1397 - 15:18

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه فردا انتظار داریم شاهد بارش‌های متناوب و پراکنده در آسمان استان باشیم، گفت: روز سه‌شنبه انتظار داریم به‌تدریج از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود.

استنادنیوز؛ احمد اسدی ، اظهار کرد: روز گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به شهرهای ساحلی مرکزی و شرقی با 21 درجه بالای صفر و کمینه دما مربوط به بلده با یک درجه سانتی‌گراد زیرصفر بوده است.

وی افزود: صبح امروز شاهد بارش‌های پراکنده در غرب مازندران بودیم که بیشترین بارش از نوشهر با یک میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس نقشه‌های امروز با تقویت موج ناپایدار بر روی نوار شمالی کشور انتظار داریم امروز آسمانی نیمه‌ابری تا ابری به‌تدریج همراه با بارش‌های پراکنده را شاهد باشیم.

اسدی با اشاره به اینکه فردا با استقرار جریانات کم و بیش ناپایدار انتظار داریم شاهد بارش‌های متناوب و پراکنده در آسمان مازندران باشیم، تصریح کرد: روز سه‌شنبه انتظار داریم به‌تدریج از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود.

وی اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه جو پایداری حاکم است و از بعدازظهر جمعه با تقویت جریانات شمالی شاهد بارندگی هستیم که تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  یادآور شد: تا فردا کاهش نسبی دما داریم و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یکی دو درجه افزایش نسبی دما و پایان هفته مجددا کاهش دما خواهیم داشت.

اسدی اضافه کرد: در این مدت ارتفاعات مازندران گاهاً مه‌آلود و با کاهش دید و در مناطق سردسیر و کوهستانی احتمال بارش برف وجود دارد.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امشب و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار