برگزاری آزمون انتخابی قرآن کریم منطقه دو سپاه های کشور به میزبانی مازندران\

برگزاری آزمون انتخابی قرآن کریم منطقه دو سپاه های کشور به میزبانی مازندران

  • کد خبر: 214955
  • چاپ
  • انتشار: 27 آبان 1397 - 22:12

استنادنیوز؛مسول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از برگزاری آزمون انتخابی قرآن کریم در سطح منطقه 2 سپاه های کشور به میزبانی سپاه کربلا در ساری خبر داد.

 علی ابراهیمی گتابی در گفتگو با بسیج ضمن تبریک ایام خجسته ربیع الاول، آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج)، هفته وحدت(میلاد با سعادت حضرت محمد بن عبدالله(ص) و هفته بسیج مستضعفین گفت: با همکاری مسئولین سپاه کربلا و همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات این سپاه آزمون انتخابی قرآن کریم در سطح سپاه های منطقه دو کشور چهارشنبه سی ام آبان ماه در ستاد سپاه مازندران برگزار می گردد.

این مسئول در سپاه کربلا اظهار داشت: آزمون انتخابی قرآن کریم با حضور نفرات برتر این حوزه در سپاه نینوای گلستان، قدس گیلان، کربلای مازندران، نیروی زمینی و هوایی سطح منطقه دو کشور طی یک روز اجرا می شود.

سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی افزود: قریب به 70 قرآنی سپاه استانهای شمالی یاد شده در رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم و اذان با حضور داوران کشوری به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به حضور 24 نفر برتر قرآنی از سپاه کربلای مازندران در این رقابت گفت:در پایان آزمون، نفرات برتر رشته های مورد نظر جواز ورود به مسابقات نهایی قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دریافت می کنند.

ابراهیمی یادآور شد: این آزمون با حضور سردار محبی مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا و فرماندهان ارشد سپاه استان برگزار می گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار