نشست مدیران روابط عمومی مناطق شمال و شمال شرق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور\

نشست مدیران روابط عمومی مناطق شمال و شمال شرق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

  • کد خبر: 214959
  • چاپ
  • انتشار: 27 آبان 1397 - 22:34

استنادنیوز؛اولين نشست مدیران روابط عمومي مناطق شمال و شمال شرق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به ميزباني اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران برگزار شد


اولين نشست مدیران روابط عمومي مناطق شمال و شمال شرق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با هدف يكپارچه سازي و وحدت رويه در امور اطلاع رساني ـ‌ تبليغاتي ، انتشاراتي و ارتباطاتي در اين حوزه به ميزباني اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، احمد آفرین محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در این نشست ضمن خوش آمد گويي به مدیران روابط عمومی عنوان نمود : اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن وابسته است.

وي يادآور شد: اين مجموعه عظيم ارتباطي با هماهنگي و همسوئي و هم افزايي و بهره گيري از تجارب مثبت ، توانائيهاي انساني و تداركاتي يكديگر مي توانند سهم شايسته خود را از ظرفيتهاي ارتباطي رسانه هاي جمعي در اختيارگرفته و در خدمت برنامه هاي توسعه و طرحهاي مربوطه به مجموعه خود قرار دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اين كه ، نشست مي تواند منشأ تحولات و خدمات ارزنده اي در حوزه حمل و نقل جاده ای باشد اظهار داشت: تبيين سياست هاي راهبردي ارتباطات سازماني و جلب و جذب و ترميم افكار عمومي نسبت به برنامه ها و سياستهاي سازمان، ارتقاء نظام اطلاع رساني ـ بررسي روشهاي علمي ، كارشناسي وحرفه اي ـ اطلاع رساني نظام مند و ارتباط مؤثر از جمله اهداف تشكيل اين نشست مي باشد. محمد زاده در ادامه ایجاد زمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ، تقویت رویه و انسجام بخشی به فعالیت های روابط عمومی و فراهم کردن بسترلازم جهت تخصصی وحرفه ای شدن روابط عمومی ها را با تاکید بر فناوری نوین ارتباطی واطلاعاتی ازاولویت های منطقه دانست.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد که روابط عمومی ها با به روز کردن سایت های اطلاع رسانی،آخرین اطلاعات و اخبار را در اختیار رسانه ها قرار دهند افزود: روابط عمومی ها بایدبه جایگاه و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار حوزه حمل و نقل جاده ای اهمیت بدهند؛ چرا که این قشر بدون هیچ چشم داشتی در این امر تلاش می کنند. گفتنی است اولين نشست مدیران روابط عمومي مناطق شمال و شمال شرق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با حضور استانهای خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، گیلان ، گلستان و تهران به ميزباني مازندران در تاریخ 24 و 25 آبان ماه برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار