معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان 220 تختخوابی بهشهر بازدید کرد\
  • به منظور تسریع در انجام عملیات اجرائی صورت پذیرفت:

معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان 220 تختخوابی بهشهر بازدید کرد

  • کد خبر: 214976
  • چاپ
  • انتشار: 28 آبان 1397 - 12:35

استنادنیوز؛معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرائی بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان بهشهر به منظور تسریع در انجام عملیات اجرائی بازدید نمود .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس محمد جعفر علیزاده معاون وزير راه و شهرسازي و هیات همراه ،دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی ، مدير فني و اجرايي اين اداره كل و جمعي از مسؤلين از بیمارستان 220 تختخوابی در حال ساخت بهشهر بازديد و عنوان نمود : بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر به عنوان یکی از پروژه های مهم راه و شهرسازی، در کشور همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : نگاه دولت تدبیر و امید ،ارتقا سلامت در جامعه است که در این بخش خدمات خوبی ارائه شده است و تلاش داریم تا دهه فجر امسال حدود 20 بیمارستان کشور به بهره برداری برسانیم.

مهندس علیزاده با اعلام اینکه در ماههای گذشته طرح های بسیار بزرگ درمانی به بهره برداری رسید و تعدادی در دست انجام است که بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر برای افتتاح در چهلمین سال انقلاب به همراه طرح های مختلف دیگر قطعی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه دغدغه دولت برای افزایش روز افزون رفاه اجتماعی است ، یادآور شد : در همین راستا باتوجه به اینکه بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از ابتدا به عنوان بیمارستان 160 تختخوابی بنا نهاده شد در ادامه راه و باتوجه به نیاز منطقه به 220 تختخواب افزایش یافت .

وی با اشاره به اتمام و یا در دست ساخت بودن 20 بیمارستان دیگر در همه نقاط کشور گفت : بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از جمله این طرح های بزرگ ملی است که همکاری و هماهنگی مناسبی بین پیمانکار و مسوولان استانی و شهرستانی آن وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : براساس برنامه ریزی های انجام شده بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از 160 تخت به220 تخت افزایش می یابد و تخصص های پزشکی مانند زنان و زایمان ، کودکان و جراحی داخلی در این مرکز در مکانی انجام می شود .

مهندس ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر اظهار داشت : ساخت و ساز این بیمارستان به مراحل پایانی رسیده و با نصب تجهیزات، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

وی یاد آور شد : ساخت این بیمارستان سال 88 شروع شد و با زمینی به مساحت 25000 متر مربع و بنای 15000 متر مربع در سه طبقه بود و از ویزپی های این بیمارستان در بخش زایمان آن مجهز به LDR بوده که در سطح استان اولین بیمارستان مجهز به این تجهیزات میباشد .

گفتنی است : تجهیزات پنج گانه رختشور خانه ، رادیولوژی ، آشپزخانه ، آزمایشگاه و سی اس آر ، از دهم آذرماه نصب شده و مراحل اجرایی در حال پایان می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار