در چهل سالگی انقلاب کارنامه ای ارائه شود تا مردم را راضی و قانع سازد\

در چهل سالگی انقلاب کارنامه ای ارائه شود تا مردم را راضی و قانع سازد

  • کد خبر: 214990
  • چاپ
  • انتشار: 29 آبان 1397 - 08:54

استنادنیوز؛ دکتر سعید ناجی گفت: نباید در برنامه‌های چهل سالگی انقلاب صرفا توجه به جشن‌ها در دستور کار باشد و باید کارنامه ای به مردم ارائه شود تا مردم را راضی و قانع سازد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با حضور دکتر سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان،  در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار گردید.

 سرپرست استانداری سمنان در این جلسه با اشاره به تحرکات گسترده بدخواهان نسبت به نظام در جهت ناکارآمد نشان دستاوردها و عملکردهای نظام در چهل سال اخیر خاطرنشان کرد: برنامه های دستگاه‌های اجرایی از این منظر می‌تواند مهم باشد که بتوانیم پاسخی شفاف به فعالیت ها و اقداماتی که در جهت تضعیف نظام صورت می‌پذیرد، بدهیم.

 سعید ناجی با تاکید براین نکته که محور جشن‌های چهل سالگی انقلاب باید مردم باشند، تصریح کرد: جامعه‌ی هدف برگزاری جشن ها، باید مردم باشند، مردم این کارنامه و دستاوردهای دولت را لمس کنند، پس محور و هدفگذاری، ایجاد امید و امیدافزایی بین قاطبه مردم است.

 وی با تاکید بر این موضوع که باید چیزی را به مردم ارائه دهیم که دوست دارند آن را در جامعه لمس کنند و خوب ببینند و بشنوند، افزود: باید به پرسش‌های مردم به ویژه جوانان طوری پاسخ داد که بتوان آن‌ها را قانع کرد و تنها به جشن نباید اکتفا کنیم، اگر این اتفاق نیفتد، پاسخ مناسب به توطئه های دشمن داده نخواهد شد.

 سرپرست استانداری سمنان گریزی به برخی از دستاوردهای چهل سالگی انقلاب به ویژه در حوزه تامین امنیت زد و گفت: امروز نظام ایران یک نظام آرمانی است که دارای اهداف و برنامه‌هایی برای سعادت بشر و تعالی انسانی جامعه است و قطعاً در طول این مدت مقاومت‌هایی وجود داشته که اگر مقایسه ای باید صورت گیرد، در این راستا انجام شود و صرف یک مقطع تاریخی نباشد.

 ناجی ضمن تاکید بر برجسته نمودن اقدامات نظام در چهل سالگی انقلاب، اظهار داشت: باید مردم و به‌ویژه جوانان به طور صحیح گفت، کشور در مسیر پرتلاطمی قرار داشته و در طول این مدت با اقتدار در برابر استکبار و زیاده‌خواهی ها مقابله کرده تا به شکل مستقل زندگی کند، انتخابات داشته باشد و انقلاب آمد تا بگوید ملت در آن مقطع چه حرکتی را رقم زده و با توجه به این مسیری که سنگ اندازی‌های فراوانی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی را داشته که می‌توانسته آسیب های فراوانی برای هر کشوری داشته باشد، این موارد باید به طور برجسته‌تر برای مردم شکافته و بیان شود.

 سرپرست استانداری سمنان با تاکید بر لزوم اعتمادسازی مردم و اقناع آنان در شرایط فعلی کشور ابراز داشت: با توجه به تغییر بافت جمعیتی کشور از ابتدای انقلاب تا امروز باید این حجم از خدمات و دستاوردهای مختلف نظام به طور صحیح و واضح به مردم بیان شود و مباحث کلان و کلی کشور و از جمله استان سمنان به طریق یک برنامه منسجم همراه با راهکار مناسب ارائه شود.

 وی در پایان ضمن تشکر از توجه نماینده ولی فقیه به مباحث مهم کشور و استان و قدردانی از برگزاری چنین جلساتی تاکید کرد: باید همه کارگروه‌های عضو این ستاد ضمن ارزیابی عملکرد خود و ارائه پاسخگویی مناسب در جهت اقناع جامعه برای تعالی حاکمیت و نظام دقت و تلاش مضاعف نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار