هیچ نیرویی بدون تأیید گزینش نمی تواند وارد دستگاه تعلیم و تربیت شود\
  • دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش:

هیچ نیرویی بدون تأیید گزینش نمی تواند وارد دستگاه تعلیم و تربیت شود

  • کد خبر: 215000
  • چاپ
  • انتشار: 01 آذر 1397 - 08:25

استنادنیوز؛دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ نیرویی بدون تأیید گزینش نمی تواند وارد دستگاه تعلیم و تربیت شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش مازندران؛ «حجت الاسلام ناصری» در نشست تخصصی گزینشگران آموزش و پرورش مازندران که  در اردوگاه شهدای دانش آموز بادله ساری برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری با حضور در جمع گزینشگران 10 استان کشور حضور یافته و نقطه نظرات، پیشنهادات و تجربیات همکاران را در پیشبرد اهداف و بهره وری بیشتر مدنظر قرار خواهیم داد.

وی ضمن تشریح ساختار گزینش و اهمیت فعالیت‌های تخصصی گزینشگران به‌منظور جذب نیروی انسانی کارآمد در آموزش و پرورش، بر لزوم دقت نظر جامع گزینشگران در انجام بررسی‌های گزینشی به‌منظور ارتقای کیفی امور تأکید کرد.

دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ما باید تکلیف خود در خصوص صلاحیت های اخلاقی ، سیاسی و اعتقادی را به نحو شایسته انجام دهیم، اظهار داشت: در انجام تحقیق، مصاحبه و ارزیابی پرونده ها باید بر تکلیف خود بر مبنای قانون عمل کنیم.

ناصری با بیان اینکه در گزینش باید با رعایت انصاف و عدالت رفتار شود، تصریح کرد: هیچ نیرویی در نظام تعلیم و تربیت بدون تایید گزینش نمی تواند وارد دستگاه تعلیم و تربیت شود.

گزینش نهادی اثربخش و ضروری برای هر دستگاه اجرایی است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز ضمن تأکید بر انجام کار تیمی در سازمان گفت: در کار تیمی، داشتن مهارت ارتباطی در کنار مهارت‌های تخصصی لازم بوده و این امر در رسیدن به اهداف سازمانی بسیا مهم و موثر است.

«عسکری نیکزاد» با بیان اینکه شفافیت و تبیین ضوابط و ملاک‌ها برای مخاطبان گزینش امری ضروری است، اظهار داشت: گزینش یک نهاد اثربخش و موثر برای تعلیم و تربیت و از امور لازم و ضروری هر دستگاه اجرایی محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: میزان موفقیت سازمان ها در رسیدن به اهدافشان ارتباط مستقیم با عملکرد کارکنانشان دارد، از این رو جایگاه کارکنان و عملکردشان برای سازمان مهم است و در همین راستا ضروری است در کنار توجه به معیارهای کاری و اخلاقی، عوامل مؤثر بر عملکرد نیز مطالعه شوند.

تشکیل و بررسی بیش از 5 هزار پرونده در سال جاری

مدیر هسته گزینش آموزش وپرورش مازندران نیز در این گردهمایی ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: رسالت گزینش، بسترسازی برای جذب انسان‌های با فضیلت است.

«حسین کمالی» با بیان اینکه از ابتدای سال 97 تاکنون بیش از 5 هزار پرونده تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته، افزود: از این تعداد 2 هزار و 300 پرونده مربوط به متقاضیان اشتغال در مدارس غیر دولتی است.

وی با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: محققین شهرستان های دارای پردیس های دانشگاه فرهنگیان در گزینش دانشجویان این مراکز هوشمندانه، دقیق و با دقت نظر بیشتری باشد.

کمالی با بیان اینکه ما در یک نهاد انقلابی مشغول به خدمت هستیم، تصریح کرد: ارزش کار ما به این است که کار خود را به شایستگی انجام دهیم.

در ادامه طاهر سلطانی، مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش با تبیین سیاست‌های کلی گزینش وزارت آموزش و پرورش؛ به تحلیل کیفی برخی برنامه های در دست اقدام در هسته گزینش اشاره و با قدردانی از زحمات گزینشگران استان و جذب داوطلبین طرح های استخدامی، بر امر کیفیت بخشی در امور فرایندی و تخصصی گزینش تأکید کرد.

در ادامه برنامه های این همایش جلسه پرسش و پاسخ گزینشگران انجام و مسوولین گزینش به مسایل تخصصی ارائه شده در جلسه پاسخ دادند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار