دیدار چند تن از مسئولین و کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری با آیت ا... معلمی\

دیدار چند تن از مسئولین و کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری با آیت ا... معلمی

  • کد خبر: 215001
  • چاپ
  • انتشار: 01 آذر 1397 - 08:28

استنادنیوز؛دیدار چند تن از مسئولین و کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری با آیت ا... معلمی نماینده محترم مردم مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه محترم شهرستان قائمشهر دیدار داشتند


به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، مهندس مقیمی رئیس اداره حراست، جناب سرهنگ خورشیدی فرمانده یگان حفاظت، کامران طالبی مسئول روابط عمومی اداره کل و مهندس رحیمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قائمشهر و تنی چند از کارکنان منابع طبیعی با آیت ا... معلمی نماینده محترم مردم مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه محترم شهرستان قائمشهر دیدار داشتند.

در این دیدار، آیت ا... معلمی نماینده محترم مردم مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه محترم شهرستان قائمشهر، ضمن خوش آمد گویی و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، گفت: خدای رحمان، بشر را دعوت کرد که خط اعتدال و میانه و وسط را طی کند و از افراط و تفریط پرهیز کند.متاسفانه انسان در مقام اجرا که می رسد یا دچار افراط می شود یا تفریط، که هر دوی آن هنی شده و اعتدال و اجرای صحیح در جامعه تاکید شده است.

آیت ا... معلمی اظهار کرد: دستگاه منابع طبیعی اگر همه حقوق بگیران خود را جمع کند، کلی نیرو می شود و اگر این نیروها نبودند چه ضرری متوجه ما می شد و چه اتفاق هایی می افتاد؟ایشان ادامه داد: ما دو نوع مسئولیت داریم.مسئولیت فردی که هر کدام مان برای حفظ منابع طبیعی باید تلاش کنیم و ببینیم در این خصوص چه کاری انجام دادیم و مسئولیت بعدی، مسئولیت جمعی است که همه باید تلاش کنند تا این منابع طبیعی محفوظ بماند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما از منابع طبیعی انتظار داریم که با ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت بیشتر و عدالت برخورد شود و پیگیری لازم صورت گیرد.من اطلاع از تعداد نیروهای منابع طبیعی دارم که به تنهایی این نیروها نمی توانند حافظ منابع طبیعی باشند ولی بایستی کاری کنیم که در هر منطقه ای، یک نیروی خبره و یک چشم بینا داشته باشیم و علاوه بر این بایستی انگیزه لازم را ایجاد نماییم و در برخوردها با افراد ساده و افراد ذینفوذ و یقه سفیدان، برابر مقررات و به طور یکسان رفتار کنیم و خدای ناکرده تبعیض قائل نشویم.

در ادامه این دیدار، جناب مهندس مقیمی رئیس اداره حراست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، بیان کرد: همه ی هدف بحث پیشگیری است و سیاست های اداره کل هم در همین راستا تدوین شده و اجرا می گردد که البته برای پیشگیری، هزینه هایی هم باید دیده شود.وی افزود: مشکل کمبود نیرو و اعتبارات نیز وجود دارد که البته دلیل بر این نیست که ما از کار و تلاش مجدانه دست بکشیم و یا کوتاهی داشته باشیم.

در پایان این دیدار، جناب سرهنگ خورشیدی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری علاوه بر بیان این مطلب که باید همه مردم را ترغیب نماییم تا مشارکت بیشتری جهت حفاظت از عرصه های منابع طبیعی داشته باشند، در خصوص سیمای منابع طبیعی، تشکیلات اداره کل، تعداد نیروهای حفاظتی، عملکرد یگان حفاظت، تنفس جنگل، مرزهای مشترک اراضی ملی و مستثنیات نیز مواردی را مطرح نمودند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار