امسال مبلغ 28 میلیارد و 400 میلیون تومان برای ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی پرداخت می شود\
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری :

امسال مبلغ 28 میلیارد و 400 میلیون تومان برای ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی پرداخت می شود

  • کد خبر: 215003
  • چاپ
  • انتشار: 01 آذر 1397 - 08:38

استنادنیوز؛حسن خیریانپور گفت: 30 درصد از تسهیلات این اعتبارات برای متقاضیان کارآفرینان فعال و 70 درصد آن برای متقاضیان مشاغل پشتیبان پرداخت خواهد گردید ‎

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: طبق پیگیری ها و هماهنگی هایی که داشتیم امسال مبلغ 28 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی تسهیلات با سود 4 درصد در استان مازندران پرداخت می شود .
وی تصریح کرد : این تسهیلات به تعداد 323 رشته از مشاغل خانگی زیرمجموعه چهار دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی ، صنعت ، معدن و تجارت ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و از طریق بانکهای عامل ملی ، ملت ، صادرات و رفاه پرداخت خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: جلسات کمیته فنی برای بررسی طرح های اشتغالزایی قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی برگزار و طرح های مزبور با لحاظ دادن توجیه مالی و اقتصادی مصوب و برای بانکهای عامل جهت پرداخت ارسال گردید . همچنین برش سهم شهرستانی نیز مصوب و به فرمانداران برای پیگیری ابلاغ شد .
حسن خیریانپور گفت: 30 درصد از تسهیلات این اعتبارات برای متقاضیان کارآفرینان فعال و 70 درصد آن برای متقاضیان مشاغل پشتیبان پرداخت خواهد گردید .
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری مازندران به دبیرخانه کمیته فنی و مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران بانکهای عامل و فرمانداران تأکید نمود با پیگیری مجدانه و همه جانبه در جهت جذب 100 درصدی سهمیه استان اقدامات جدی و سریع را معمول دارند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار