دستورالعمل بخشودگی جرایم دیرکرد واحدهای صنعتی مازندران\
  • تا پایان دی ماه تمدیدی شد ؛

دستورالعمل بخشودگی جرایم دیرکرد واحدهای صنعتی مازندران

  • کد خبر: 215007
  • چاپ
  • انتشار: 01 آذر 1397 - 08:56

استنادنیوز؛مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از تمدید دستورالعمل بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی واحدهای صنعتی این استان خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تمدید دستورالعمل اعطای مشوقات به واحدهای صنعتی،کارگاهی و صنفی را به منظور حمایت و ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید و اشتغال ابلاغ کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی بهره بردار که دارای پایان کار و یا در مرحله نصب ماشین آلات هستند در صورت پرداخت اصل 100درصد بدهی تا 80درصد مشمول بخشودگی و واحدهایی که 50 درصد اصل بدهی را پرداخت کنند مشمول 70درصد تخفیف جرایم تأخیر خواهند شد.

موسوی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی که در مرحله فونداسیون و نصب سوله می باشند نیز مشمول مشوقات خواهند شد تصریح کرد: این واحدهای تولیدی اگر 100 درصد اصل بدهی را پرداخت کنند مشمول 60 درصد بخشودگی و اگر 50 درصد اصل بدهی را پرداخت نمایند شامل50 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد خواهند شد.

وی افزود : واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان می توانند تا پایان دی ماه 97 از دستورالعمل اعطای مشوقات استفاده کنند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار