قانون دسترسی آزاد به اطلاعات باید در تمام دستگاه های اجرایی عملیاتی شود\
  • سرپرست استانداری سمنان؛

قانون دسترسی آزاد به اطلاعات باید در تمام دستگاه های اجرایی عملیاتی شود

  • کد خبر: 215028
  • چاپ
  • انتشار: 03 آذر 1397 - 09:42

استنادنیوز؛ سعید ناجی بابیان اینکه قانون دسترسی آزاد به اطلاعات باید در تمام دستگاه های اجرایی سمنان عملیاتی شود، گفت:برای اجرای هرچه مطلوب تر این قانون مهم، کارگروهی با حضور صاحب نظران و اصحاب رسانه در کنار نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان ایجاد شود.

به گزارش استناد؛ سرپرست استانداری سمنان در نشست شورای اطلاع رسانی افزود: اولویت مهم دولت تدبیر و امید واگذاری بسیاری از امور جاری کشور به مردم است و تمامی دستگاه های اجرایی برای این راهبرد مهم و اصولی در استان سمنان تلاش کنند.
دکتر ناجی ادامه داد: باید برای جایگاه مردم به منظور رفع بسیاری از مشکلات جامعه ارزش قائل شویم و برای مقابله با مقاومت هایی که برای اجرای این طرح صورت می گیرد اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید با بعضی اقدامات نسنجیده با احساسات مردم بازی شود، خاطرنشان کرد: صداقت و شفافیت در اولویت کاری دستگاه های اجرایی باشد.
سرپرست استانداری سمنان ادامه داد: مسئولان باید با شفاف سازی و اجرای دقیق قانون، دسترسی آزاد به اطلاعات خود را معرض ارزیابی مردم قرار دهند.
ناجی اضافه کرد: از سوی دیگر نباید بعضی از اصحاب رسانه هر آن چه را که می خواهند برای مخاطبان خود بنویسند، در فضای آلوده امکان دسترسی آزاد به اطلاعات ممکن نیست.
دکتر ناجی تصریح کرد: مسئولانی که برنامه ای برای افزایش توسعه و آبادانی ندارند از مردم ترس دارند و در کنار آن نهادهای اجرایی که به خوبی به آحاد جامعه خدمت می کنند همواره با مردم راستگو هستند.

سرپرست استانداری سمنان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر نمونه موفق در جذب مشارکت های مردمی است و این جمعیت در سازماندهی اقشار جامعه برای کمک به هم نوعان در زمان حساس به خوبی نقش آفرینی می کند.
وی افزود: نهادهای اجرایی برای تقویت اعتماد عمومی مردم تلاش کنند و افزایش آگاهی مردم از بخش های مختلف اجرایی، فساد در بخش های مختلف را کاهش می دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار