فعالیت‌های بسیج در راستای عزت و عظمت انقلاب است\

فعالیت‌های بسیج در راستای عزت و عظمت انقلاب است

  • کد خبر: 215040
  • چاپ
  • انتشار: 05 آذر 1397 - 13:46

استنادنیوز؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بسیج اداری بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر اینکه باید از خودمان و ارزش های انقلاب صیانت کنیم بلکه فعالیت های بسیج باید در راستای عزت و عظمت انقلاب اسلامی باشد 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عزیزالله شهیدی‌فر در نشست مشترک بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی مازندران با فرماندهان پایگاه‌های ادارات کل وابسته و پیوسته و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج، گفت: با عشق و علاقه، در جلسات بسیج حضور پیدا می کنم.

وی ادامه داد: به فرموده امام راحل که بسیج لشگر مخلص خداست، از این جمله می توان به بهترین جمله یاد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: بسیج اداری بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر اینکه باید از خودمان و ارزش‌های انقلاب صیانت کنیم بلکه فعالیت‌های بسیج باید در راستای عزت و عظمت انقلاب اسلامی باشد و در این راستا باید کارکنان را به اخلاص، سلامت و انضباط اداری هدایت کنیم.

*تفکر بسیجی همچنان ماندگار است

فرمانده بسیج ادارات مازندران در این نشست برگزاری میز خدمت را در دستگاه‌های اجرایی از اولویت های اصلی بسیج دانست و گفت: انتظاری که بسیج ادارات از سازمان جهاد کشاورزی مازندران دارد بحث امنیت غذایی است و باید برنامه هدفمند برای مردم تدوین شود.

صالحیان بر حضور میدانی بسیجیان در صحنه تاکید کرد و افزود: برگزاری اردوهای جهادی یکی از شاخاص‌های حضور میدانی بسیجیان بین مردم است.

وی با بیان اینکه ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت شعار امسال بسیج نامگذاری شده است، ادامه داد: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و با تمام قوا در برابر تحریم‌ها ایستادگی کردیم چراکه انقلاب اسلامی زمانی پیروز است که شاهد حضور مردم در صحنه‌ها باشیم و تاکنون مردم با حضور گسترده خود در صحنه‌ها نشان دادند پشتوانه انقلاب هستند.

فرمانده بسیج ادارات مازندران با اشاره به اینکه تفکر بسیجی بعد از 40 سال هنوز ماندگار است، گفت: اخلاق‌مداری جزء گزینه‌های اصلی در دستگاه‌های اجرایی است و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم جزء وظیفه ذاتی بسیجیان است.

*امانت‎‌دار شهدای بسیجی باشیم

معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی مازندران بر تاکید بر اینکه حضور اعضای بسیج در جلساتی که برگزار می‌شود الزامی است، ادامه داد: شکل‌‌گیری انقلاب و بقای آن دو مقوله‌ای است که باید سرلوحه کار بسیجیان قرار گیرد.

علی فلاح بیان کرد: بسیج شجره طیبه ای بود که امام راحل و مقام معظم رهبری ابنای آن را ایجاد کردند و اگر تفکر و حضور بسیجیان برای امنیت نظام جمهوری اسلامی نبود، نظام دچار تلاطم می‌شد.

وی با اشاره به اینکه باید در هر مسؤولیت سازمانی که قرار داریم امانت‌دار شهدای بسیجی باشیم، افزود: باید اندیشه، تفکر، زبان و قلم ما تداعی‌گر تفکر بسیجی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: باید مُعَرف خوبی برای تفکر بسیجی باشیم و چراغ راهی که شهدا برای ما روشن کردند برای پیشرفت خود مورد توجه قرار دهیم.

*تفکر بسیجی نظام جمهوری را سرپا نگه داشت

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای سنگرساز بی‌سنگر جهاد کشاورزی مازندران در ادامه هدف از برگزاری این نشست را تعامل بین ستاد سازمان و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و ادارات کل وابسته و پیوسته اعلام کرد و افزود: امیدواریم این‌گونه نشست‌ها در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد.

الیاس براری بیان کرد: تفکر بسیجی بود که 40 سال نظام جمهوری اسلامی را سرپا نگه داشت و باعث ایجاد همدلی و انسجام قوی بین مردم و دولت شد.

وی برگزاری نشست‌های ماهانه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج، نشست حلقه صالحین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی اردوهای فرهنگی، ورزشی بسیجیان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و برگزاری مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه‌های اجرایی پایگاه مقاومت بسیج جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار