ضرورت نظارت بر ساخت و سازها / رعایت قوانین و استانداردهای ساختمان\
  • معاون شهرسازي و امور مناطق شهرداري ساري تاکید کرد:

ضرورت نظارت بر ساخت و سازها / رعایت قوانین و استانداردهای ساختمان

  • کد خبر: 215041
  • چاپ
  • انتشار: 05 آذر 1397 - 13:51

استنادنیوز؛عبالحمید فرزانه با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر ساخت و سازهای شهری گفت: رعايت مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهری يكي از مهم ترين راه هاي پيشگيري از تبعات سنگين خسارت در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه خواهد بود 

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، عبدالحميد فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان ، لزوم رعايت مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: رعايت قوانين ساختمان و ساختمان های مهندسی ساز ، يكي از مهم ترين راه هاي پيشگيري از تبعات سنگين خسارت در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه خواهد بود.

وی با اشاره به وظایف شهرداری ها در راستای اعمال قانون تخلفات ساختمانی افزود: برخورد قاطع كميسيون ماده صد شهرداري با متخلفان ساختماني و اجرای مقررات و ضوابط ، ساخت و سازهای غیر مجاز را کاهش و خسارات احتمالی وارده را به حداقل خواهد رساند.

فرزانه ضمن تاکید بر استفاده شهرداری از ظرفیت و تجارب مهندسان شهر در جهت افزايش كيفيت ساخت و ساز و كاهش تخلفات اين حوزه ادامه داد: این امر ، احداث بناهاي ايمن و مطمئن ، رعايت اصول زيبايي سيما و منظر شهري را در پی دارد.

معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری خاطر گفت: ايجاد ارتباط و تعامل با دستگاه هاي متولي حوزه ساختمان منجر به رفع نقايص عملكردي دستگاه هاي خدمت رسان شهري خواهد شد.

فرزانه با تاکید بر هماهنگی مناطق سه گانه شهرداری ساری در راستای نظارت دقیق بر ساخت و سازهای شهری خاطر نشان کرد : نظارت بر روند اجرای رعایت قوانین و استانداردهای احداث ساختمان بصورت مستمر در دستور کار مجموعه شهرداری ساری قرار دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار