ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی برای محرومان مازندران به همت سپاه\

ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی برای محرومان مازندران به همت سپاه

  • کد خبر: 215071
  • چاپ
  • انتشار: 07 آذر 1397 - 19:37

استنادنیوز؛فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان گفت: سپاه ۷۴۶ واحد مسکونی برای محرومان مازندران می‌سازد

 سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در مراسم افتتاحیه یادمان شهدای گلزار شهدای آبلوی شهرستان اظهار داشت: بسیج به مفهوم مشارکت عمومی و تنها به خود فکرنکردن و با ایثار و خلوص برای مردم و جامعه کار کردن است.

وی افزود: در گذشته استعمار کاری کرد تا مردم در تمام زمینه‌ها وابسته آنان باشیم اما انقلاب آمد تا استقلال یابیم و به برکت انقلاب اکنون در بسیاری از زمینه‌ها روی پای خود ایستاده ایم و در حال حاضر نباید متکی به دولت باشیم بلکه برای رفع مشکلات از آحاد و نیروهای مردمی استفاده کنیم.

بابایی بیان کرد: دشمن می‌خواهد در دهکده جهانی به جای خدا سراغ کدخدا برویم اما همه ما توکل ما به خدا بوده و تابع رهبر و سرباز امام زمان هستیم و خودمان به دنبال کار خود هستیم و نیاز مردم را با کمک خود مردم رفع می‌کنیم.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مقبره شهدا زیارتگاه و دارالشفای آزادگان است که 140 گلزار تک شهید و دو شهید با کمک مردم و گروه‌های جهادی در استان ساماندهی و در هفته بسیج 50 گلزار شهدا با المان شهدا نصب شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: امسال 746 واحد مسکونی باید ساخته و تحویل محرومان شود که تا کنون 200 زمین از کمیته حضرت امام تحویل گرفته شد.

بابایی تصریح کرد: مجمع خیرین محرومیت‌زدایی درسپاه تشکیل شد که یک پشتیبان قوی برای امور عام االمنفعه و گروه‌های جهادی است که هرکس با توجه به توانی که دارد می‌تواند گامی درجهت کمک به مردم مناطق محروم بردارد.

فرمانده سپاه نکا نیز در این مراسم با گرامی‌داشت یادو خاطره شهدا و هفته بسیج گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ماموریت بسیج حفظ ارزش‌های انقلابی اسلامی است و ما باید هر روز به این ارزش‌ها فکر کنیم و باید به آن پرو بال داد و از آن حمایت کنیم. تفکر بسیجی را در هرجایی که لازم باشد رواج دهیم و از آن دفاع کنیم.

سرهنگ مهدی متوسلی افزود: بسیجیان همیشه با بیداری و بصیرت بیدار هستند و در توفان فتنه‌ها با آگاهی مسیر را تشخیص می‌دهند که امیدواریم همه ما در هرسنگری راه شهدا را دامه دهیم و با جان و دل سرباز ولایت باشیم.

وی گفت: شانزده یادمان شهدای استان در شهرستان نکا و 11 شهید در گلزار شهدای آبلو بوده که افتتاحیه گلزارهای شهدا توفیقی در مسیر خدمت در راه شهید و شهادت است.

متوسلی بیان کرد: شهرستان نکا دربحث محرومیت‌زدایی و سازندگی دارای ظرفیت‌های فراوانی است که 46 خانه محروم ابلاغ شد و در دهه فجر امسال، 21 واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد ساخته شده است.

فرمانده سپاه نکا بیان کرد: بسیج دربحث پروژه‌های دیوارکشی و آبرسانی در مناطق دوردست و محروم اقدامات خوبی انجام داد و هر پایگاه بسیج شامل یک گروه جهادی است که در این راستا 39 گروه جهادی شناسنامه دار ناحیه ای مشتاقانه برای خدمتگذاری و محرومیت زدایی حاضر هستند.

وی با اشاره به اهمیت بحث اشتغال در جامعه، ادامه داد: در چند سال گذشته سپاه هفت میلیارد تومان به کارگاه‌های تولیدی جهت پایداری تولید و اشتغال کمک کرد که باید همه ما در این زمینه با وحدت جهت توسعه اشتغال کمک کنیم.

متوسلی بیان کرد: دشمن از طریق مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام و ایجاد تفرقه میان مردم است که باید همه ما در کنار هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا دشمن نتواند گزندی به انقلاب و نظام وارد کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار