مجلس دومای روسیه به توافقنامه حمایت از سرمایه گذاری با ایران رای مثبت داد\
  • گسترش روابط ایران و مسکو

مجلس دومای روسیه به توافقنامه حمایت از سرمایه گذاری با ایران رای مثبت داد

  • کد خبر: 21509
  • چاپ
  • انتشار: 27 آذر 1395 - 10:18

در ادامه همکاری های گسترده میان ایران و روسیه، مجلس دومای روسیه توافقنامه در خصوص صندوق های حمایت از سرمایه گذاری با ایران را تصویب کرد

به گزارش استناد نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ نمایندگان مجلس دومای روسیه، توافقنامه میان این کشور و ایران را در خصوص ارتقا و حمایت متقابل از سرمایه گذاری در دو کشور تصویب کرده و آن را حائز اهمیت خواندند.

 

این توافقنامه شامل امکان سرمایه گذاری تجار ایرانی و روسی در کشورهای عضو این تفاهم نامه و همچنین ارائه متقابل سرمایه گذاری دیگر کشورها که شرایط بهتری از سرمایه گذاران خود طرف قرارداد و یا سرمایه گذاران طرف سوم دارند را شامل می شود.

 

این توافق همچنین تضمین متقابل حمایت از سرمایه گذاران از مصادره اجباری به مانند "ملی کردن، سلب مالکیت و غیره" به غیر از "مواردی که به نفع جامعه و همگام با معیارهای قانونی طرف دریافت کننده بر اساس تبعیض و همراه با پرداخت فوری و معقولانه جبران خسارت باشد" را شامل می شود. همچنین در این توافق، تضمین بلامانع انتقال درآمدها و دیگر پرداختی های مرتبط با سرمایه گذاری در چارچوب معیارهای قانونی کشوری که در آنجا سرمایه گذاری صورت گرفته نیز در نظر گرفته شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار