برگزاری نهمین دوره جشنواره فیلم وارش دربابل\
  • ولی زاده؛

برگزاری نهمین دوره جشنواره فیلم وارش دربابل

  • کد خبر: 215094
  • چاپ
  • انتشار: 10 آذر 1397 - 11:31

استنادنیوز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از برگزاری نهمین دوره جشنواره فیلم وارش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش استنادنیوز ، قربانعلی ولی زاده بورا  در جلسه هماهنگی برگزاری نهمین دوره جشنواره فیلم وارش در این شهرستان اظهار کرد :بعد از چهار سال وقفه و به ابتکار و پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و درخواست‌های اینجانب و پیگیری های نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه این افتخار نصیب شهرستان بابل شد تا در بهار98 نهمین دوره جشنواره فیلم وارش را با حضور فیلمسازان برتر کشور و کشورهای حاشیه دریای خزر در این شهرستان برگزار نماییم.

وی افزود:این جشنواره با توجه به تجربیات قبلی خویش با هدف تربیت و حمایت از آثار و فیلم ها با محوریت مردم شناسی و با تاکید بر موضوع فرهنگ در شهرستان برگزار می گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل خاطرنشان کرد:دبیرخانه نهمین جشنواره فیلم وارش در اول مهر ۹۷ با حضور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این شهرستان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد:کارهای بسیار ارزنده و خوبی از سوی دبیر جشنواره تاکنون انجام شد.
فرماندار بابل تصریح کرد:نشست های خوبی در سطح ملی برای برگزاری این جشنواره برگزار شد.

وی افزود:نیاز بود این نشست نیز جهت هماهنگی مسئولین اجرایی سطح شهرستان و استان برگزار گردد.
و اینجانب به تمامی دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان و شهرداران و بخشداران محترم شهرستان بابل تاکید می کنم تا با نگاه حمایتی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره که با استقبال بسیار خوب شهروندان استان مازندران و حتی در سطح ملی مواجه شده است این جشنواره را مد نظر قرار دهند.

ولیزاده تاکید کرد:این جشنواره نیاز و ضرورت فرهنگی شهرستان محسوب می شود.

وی ادامه داد: این پروژه در زمان تصدی استانداری جناب آقای مهندس اسلامی استاندار سابق مازندران و با حمایت‌های دکتر غلامی رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی شهرستان، با رویکرد گردشگری و فرهنگی اعلام شد.

فرماندار بابل درپایان ادامه داد:یقینا جناب آقای حسین زادگان استاندار محترم استان مازندران که علاقه وافری به مسائل و مباحث فرهنگی و اجتماعی دارند به این جشنواره نیز نگاهی ویژه خواهند داشت.

لازم به ذکر است که این جشنواره با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در مدت پنج روز در شهرستان بابل برگزار خواهد شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار