پیام تبریک سیدعلی اصغرمحمودی ،مدیرکل تامین اجتماعی مازندران به مناسبت روزمجلس\

پیام تبریک سیدعلی اصغرمحمودی ،مدیرکل تامین اجتماعی مازندران به مناسبت روزمجلس

  • کد خبر: 215103
  • چاپ
  • انتشار: 10 آذر 1397 - 20:55

استنادنیوز؛سیدعلی اصغرمحمودی ،مدیرکل تامین اجتماعی مازندران درپیامی دهم آذرماه روزمجلس را تبریک گفت

سیدعلی اصغرمحمودی ،مدیرکل تامین اجتماعی مازندران درپیامی دهم آذرماه روزمجلس را تبریک گفت،متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شورا بینهم

دهم آذرماه، یادآور وگرامیداشت تلاش ها و مبارزات تاریخی نماد حق طلبی، اسوه آزادگی و آزادیخواهی روحانی برجسته و متعهد به اسلام و ملت، شهید آیت الله سیدحسن مدرس است که همواره بر علیه رژیم جورو فساد و قلدرمآب زمان، همچون به قامت یک کوه استوار ایستادگی نمود تا بهانه ای نیک باشد برای نامگذاردن به نام روز مجلس و نمادی باشد در باب قانونگرایی و تبعیت و الزام همگان از نص صریح قانون.
از این جهت است که جایگاه مجلس شورای اسلامی فراتر از بحث وجودی و فلسفی ساختارهای حکومتی که مهمترین و اصلی ترین رکن قانونگذاری و نظارت در نظام جمهوری اسلامی ایران و یک‌ مرکز اساسی‌ و تعیین‌کننده‌ برای‌ انقلاب‌ است، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و شاخص بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها و برنامه ریزی ها می باشد.آنگونه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی فرمودند، بدون شک مجلس در راس همه امور است .
اینجانب دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان محترم مردم سراسر استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق حرکت صحیح توام با بصیرت تمامی کارگزاران نظام و خدمتگزاران ملت را از درگاه ایزدمنان خواستارم.
انشاا... در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر بالندگی ایران اسلامی و توسعه استان و کشور عزیزمان سلامت ،پیروز وسربلند باشید.

سیدعلی اصغرمحمودی
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار