برعهد و سوگند خود در دفاع از حقوق مردم وفادار هستم/ضرورت استانی شدن انتخابات مجلس\

برعهد و سوگند خود در دفاع از حقوق مردم وفادار هستم/ضرورت استانی شدن انتخابات مجلس

  • کد خبر: 215110
  • چاپ
  • انتشار: 11 آذر 1397 - 07:22

استنادنیوز؛ حسین نیازآذری با اشاره به اینکه برعهد و سوگند خود در دفاع از حقوق مردم وفادار هستم، گفت:با کلیات طرح استانی شدن انتخابات موافق هستم و استانی شدن انتخابات مجلس را ضروری و مناسب می‌دانم.

حسین نیازآذری  با اشاره به فرارسیدن روز مجلس به مناسبت شهادت آیت‌الله شهیدسیدحسن مدرس از وی به عنوان نماینده دین‌مدار و آزادی‌خواه و همواره مدافع حقوق مردم و حافظ منافع ملی نام برد و اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به این الگوی ارزشمند افتخار می‌کند و خود را رهرو وکیل شهید می‌داند.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های ارزنده نمایندگان ادوار شهرستان تجلیل می‌کنم و یاد آیت‌الله فاضل و زندیاد مجدآرا و زمانی نمایندگان فقید شهرستان را گرامی می‌دارم، افزود: نمایندگان مظهر تبلور اراده مردم و مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت است و در نظام‌ جمهوری اسلامی نمایندگی مردم فرصت مغتنم خدمتگزاری مردم است و اینجانب برعهد و سوگند خود در دفاع از حقوق مردم وفادار هستم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و قانون اساسی، منویات مقام معظم رهبری و خواست مردم کارآمدتر شدن مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: اصلاح ساختار قوه مقننه در جهت کارایی بیشتر این قوه مورد تاکید و مطالبه حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه روندهای قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی نیازمند آسیب‌شناسی و بازنگری بوده از متخصصان و صاحب‌نظران علوم مختلف دعوت می‌کنم برای بهبود اثربخشی قانون و قانونگذاری با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی ارائه دهند، گفت: نمایندگان مردم از کاربست یافته‌های متخصصان استقبال خواهند کرد.


نیازآذری درباره استانی شدن انتخابات خاطر نشان کرد: براساس قانون اساسی برای اصلاح کارکرد و افزایش کارایی مجلس با کلیات طرح استانی شدن انتخابات موافق هستم و استانی شدن انتخابات مجلس را ضروری و مناسب می‌دانم.

وی در پاسخ به این سوال که روز گذشته امام جمعه بابل نسبت به دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی و انتصابات گفت: با هدف صیانت از منافع حوزه انتخابیه پشتیبان و حامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستم و تعامل سازنده‌ای با دولت و دستگاه‌های اجرایی دارم و همواره مرز نظارت و دخالت را تدبیر می‌کنم.


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این زمینه ادامه داد: نظارت بر اجرای قانون و دستگاه‌های اجرایی ایجاب می‌کند همواره نقد سازنده نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی داشته باشم و از ظرفیت‌های قانونی نظارت اعم از تحقیق و تفحص، تذکر، سوال و استیضاح استفاده کنم و در طرح مشکلات جامعه هیچ تعارفی ندارم.


نیازآذری با تاکید بر اینکه به عنوان یک رکن ساختار سیاسی شهرستان همواره متعهد به همگرایی، هم‌افزایی و امیدآفرینی هستم، بیان کرد: به طور مستمر پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان هستم و خدا را گواه می‌گیرم در ایفای رسالت قانونی و در انجام وظایف نمایندگی مردم جز رضای خداوند متعال، ارزش‌ها و آرمان امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و تحصیل منافع مردم به امور دیگر فکر نمی‌کنم.


وی با اعلام اینکه ضمن استقبال از هرگونه نقد و انتقادات سازنده، از تریبون‌های عمومی شهرستان انتظار داریم در بیان مسائل حوزه انتخابیه انصاف به خرج دهند و با طرح مطالب یک سویه مانع از واگرایی‌ها شوند،گفت: با درک عمیق از انواع معضلات و مشکلات، تنگناها و کمبودها از اینکه مردم شریف‌مان در رنج و محدودیت هستند متاسف و عذرخواهم و خود را در قبال همه مشکلات مسؤول می‌دانم و همواره متعهد به پیگیری مطالبات مردم و گروه‌های مختلف جامعه هستم و با صلابت مطالبات اقشار مختلف مردم را از تریبون خانه ملت با صدای رسا منعکس می‌کنم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار