طرح مميزي ايمني 280 واحد توليدي و صنعتي مازندران اجرا می گردد\

طرح مميزي ايمني 280 واحد توليدي و صنعتي مازندران اجرا می گردد

  • کد خبر: 215139
  • چاپ
  • انتشار: 13 آذر 1397 - 21:47

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای فاز2 طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در 6 شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: طرح ممیزی و ایمنی با هدف ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست واحدهای تولیدی و صنعتي انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: با توجه به ضرورت فرهنگ ایمنی در واحدهای صنعتی و شناسایی نقاط ضعف و قوت در مباحث ایمنی که هر ساله شاهد حوادث بسیار زیادی در واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم، طرح ممیزی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بمنظور فرهنگ سازی و افزایش آگاهی، با انتخاب مشاور طرح و بر اساس فرمت ها و چک لیست هاي تعیین شده انجام می گردد.

موسوی تصریح کرد: پس از کسب اطلاعات، نقاط ضعف واحدهای تولیدی شناسایی و نتایج حاصله در راستای برطرف شدن ضعف و تکمیل ایمنی، به اطلاع واحدهای تولیدی می‌رسد .

وی با اشاره به اهمیت طرح ممیزی واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحي صنعتی بیان داشت: در پایان، با اطلاعات اخذ شده و زیرساخت HSEE در شهركها، نسبت به تهیه شناسنامه HSEEبرای شهرکها اقدام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در این مرحله ۲۸۰ واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی شورمست سوادکوه، بشل سوادكوه، رستم کلا قائم شهر، جویبار، بابلسر، اسلام‌آباد و میرود، در طرح ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی قرار دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار